Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kjøkkenmaskin?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-11, 21:36   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Spørsmål

Kjøkkenmaskin?

Ja, noen som har noen å anbefale? Tenkte jeg skulle gi gubben det til jul, så kanskje han begynner å bake brød igjen

Men hva trenger vi? Tror vi går for kvalitet/funksjonalitet framfor design. Men det gjør selvfølgelig ikke noe om den ser noenlunde pen ut også!

Hvor mye bør noe sånt koste, forresten? For å få en ok holdbar kvalitet.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 21:59   #2
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin?

Hvis han går for watt, er Kenwoods største på 1500 watt, mener jeg, den koster ca 6500 på Elkjøp.

Jeg snuser selv på en Krups som ble bestitest i Sverige i fjor, som koster 2600. Fikk ros bl.a. For lavt støynivå.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 22:00   #3
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

http://www.smartson.se/test/hem-trad...smaskiner.html

Den svenske testen:

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 23:36   #4
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Det er flere gode maskiner å velge mellom men etter å ha byttet ut en veldig bråkete Kenwood Major med en Assistent har jeg ikke angret. Bollen til brød og gjærdeiger føles helt uslåelig, og veldig praktisk for større deiger, stor og god med hevelokk som følger med. Jeg nølte litt med å bytte ut en 5 år gammel Kenwood det egentlig ikke var noe i veien med, men i ettertid har jeg ikke angret. Prisene på maskinene varierer veldig, verd å se seg litt rundt.

Sist redigert av arrow : 21-11-11 kl 23:43. Årsak: staving
arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:23.