|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() |
![]() Røyklukt i utleieleilighetJeg driver og flytter inn i ny leilighet nå. Leier 2. etg av ett hus, eneste forbindelse til huseiers del er via en boddør i 1. etg der jeg også har gangen min. Han har egen inngang, så døra blir ikke brukt annet enn når han skal i sikringsskapet som er oppe. Trappa opp til leiligheten er åpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyklukt i utleieleilighetX-it? Ei bøtte med grønnsåpevann? Huff det er en vanskelig tema, håper noen har bedre råd enn jeg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Røyklukt i utleieleilighetSkal vaske med ammoniakkvann, men det hjelper lite når det tydeligvis røykes i ett der nede. Ble helt på gråten da jeg oppdaget dette i dag, er nylig blitt alene og har lett etter en bra nok plass og bo i 6 uker før jeg fant denne! Katta i sekken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyklukt i utleieleilighetMen altså... Går det ikke an å snakke med huseier om å få lagt en tetningslist rundt døra fordi det siver sånn røyklukt inn til deg. Tetningslist koster minimalt, og er lett å sette på, så det skulle du klare å fikse helt selv. Det er jo ikke en gang sikkert huseier er klar over at det oppleves slik på din side av døra, så om du oppsøker han med ett problem, og en løsning på problemet så kanskje det egentlig er en smal sak å bli enige om en greie på. Kanskje?
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Røyklukt i utleieleilighetTetningslist altså? Får man det på butikker som for eksempel Jernia? Er det sånn som går inni karmen? Skal selvfølgelig snakke med han, det er jo temmelig akseptert at man ikke vil bo i røyklukt. Har bare ikke flyttet inn ordentlig enda, han virker som en temmelig folkesky type så jeg har ikke snakket noe særlig med han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyklukt i utleieleilighetTetningslist får du på jernia, clas ohlsson, maxbo, og andre slike steder. Det er slettes ikke store utgiften heller.
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Røyklukt i utleieleilighetSupert, tusen takk! Det er jo temmelig mye lettere enn tepper. Er ganske sikker på at det ikke kan være noe sånt der fra før heller, døra slamrer når jeg åpner ytterdøra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|