|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() FredagskveldVi er kommet mange år forbi stadiet der helgen handlet om fest og morro til ut i de sene timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FredagskveldVanligvis kommer jeg skutt hjem i firetida og tilbringer de to neste timene på sofaen med PC/avis, mann og barn gjør vanligvis det samme. Deretter er det litt rydding og så matlaging. Ungene er som regel ute og leker eller er her med venner, sånn er det i kveld også. Taco e.l og Idol e.l. Litt lei av gullrekka, så som regel ser vi en film når ungene har lagt seg. Fredag er ikke lik fest nå lenger, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: FredagskveldVi har stort sett besøk av venner enten fredag eller lørdag, men vi er såpass kjedelige at det er alkoholfritt og brettspill. I kveld er vi alene og skal krype sammen under et pledd og se en film. Jeg skal legge meg tidlig.
![]() |
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: FredagskveldNormalt sett så er fredagskveldene tid for kos og avslapping hjemme, vel vitende om at ingen må opp tidlig dagen etter. Beste kvelden i uka.
![]() |
#5 |
nju nja njo
|
![]() Sv: FredagskveldJeg har en 2-åring som akkurat har kollapset, så her er det sofatjeneste resten av kvelden, film og hjemmelaget is. Er sliten etter en lang uke og skal også legge meg tidlig. Festligheter er definitivt unntaket heller enn regelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: FredagskveldVi har baby, så her er det også rolige fredagskvelder med gullrekke, Idol og / eller serier, gjerne akkompagnert av taco. :trad: Nå skal det sies at vi hadde mange sånne fredagskvelder før vi fikk barn også, jeg er ofte ganske skutt etter uken når jeg jobber, så da er det deilig å lande hjemme. Jeg er ikke med på hver fredagspils på jobben lenger, for å si det sånn. Men jeg gjorde en god innsats noen år, da.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FredagskveldHer er vi skutt hele gjengen. Spiser god middag og ser en film med Vesla. Når hun sover tar vi frem litt ost og kjeks og ser på Skavlan. Mannen sovner når vi er halvveis |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: FredagskveldGullrekka og rødvin.
![]() |
#11 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FredagskveldHer er gubben på julebord, åtteåringen er med en venninne på hyttetur til i morgen, seksåringen ser TV og toåringen har kubba for kvelden. Vi tre som ikke er på vift har kost oss med en kjøpepizza. Snart skal jeg lese litt Svein og Rotta for seksåringen og så er det natta for han også. Da henter jeg fram posen med potetgull og litt anna snacks og benker meg foran idol :fjortis: En "normal" fredag ville vi spist taco, tortillalefser med kyllig eller hjemmelaget pizza og så ville gubben og åtteåringen sett Idol sammen med meg. Det vil si jeg og snuppa ville sett Idol og klødd hverandre på ryggen og gubben ville vær fordypet i ett eller annet på Ipad'en |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FredagskveldMinste sovna for 2 timer siden.Mellomste sovna akkurat foran barnetv. Eldste spiller DS på rommet sitt. Jeg er faktisk ganske opplagt,med tanke på det er fredag.Vi venter spent på Norge rundt nå mens vi pusler rundt i huset med litt julepynt.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: FredagskveldTaco til middag, ja ikke på kvelden, men etter jobb. Så litt lek og barnetv og kveldsmat og kveldsstell og legging, og s er det gullrekka, ofte innledet allerede med Norge rundt, pc og iPad og sløving. (kan dere se av den formelle stavingen av iPad hvilken av de elektroniske enhetene det er jeg har i kveld?)
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: FredagskveldUnger med lakenskrekk, rødvin og føttene høyt. :sliten: |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Fredagskveld
![]() |
#17 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FredagskveldEn vanlig fredagskveld hos oss er som hos de fleste andre her ser jeg. Levende lys, fyr i ovn, rødvin, pizza eller taco, sofakos og tv. Deilig hverdagslykke med andre ord.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: FredagskveldPC, Gullrekka, tente stearinlys og ofte et glass vin. Beste dagen i uken.
![]() |
#19 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: FredagskveldVi spiser middag til vanlig tid på fredager og har ingen faste ting vi spiser. Mannen drar på trening rundt 20.30 hver fredag og blir borte til jeg har lagt meg. Jeg kryper opp i sofaen med fjernkontrollen og pcen og synes egentlig det er deilig å sitte alene. De fredagene mannen ikke trener får knerten egen middag og så lager vi biffmiddag etter at han har lagt seg.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: FredagskveldJeg er sliten på fredager. De to siste årene har jeg hatt fri på fredager pga studier, og nå som jeg jobber 100 % igjen kjenner jeg det på fredagene. Ellers gjør vi minst mulig både på fredager, og helst hele helga. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|