|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Praktiske presanger til egne barnJeg er av den økonomiske typen og har lett for å bli for praktisk rettet, så nå trenger jeg litt veiledning.
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnJeg synes nye møbler til henne høres ut som en veldig fin og slett ikke kjip gave. Sofa og loftsseng skulle jeg jo tro er møbler hun vil synes er stas å få også - et klesskap ville kanskje vært litt kjedelig! (Hvis vi hadde hatt tid og tiltak til å finne ut av det nå, hadde vi glatt kjøpt et skrivebord eller noe sånt til Poden i bursdagsgave.)
![]() |
#3 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnBegge våre har fått seng i gåve til treårsdagen, så eg synes altså det er heilt flott å kjøpe sånt.
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnKjempefine gaver!
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnKnotten fikk seng i fjor. Eller forfjor, til en jul i hvert fall. Finfin gave det, vel?
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnNei, jeg tenker at det er helt fint å få slike gaver. Ny sofa til rommet og stor seng er store anskaffelser som oppgraderer rommet kraftig, og jeg synes på ingen måte det er kjipe gaver. Faktisk synes jeg godt slikt kan være gaver, det blir ikke bra hvis alle gaver til jul og bursdag skal være leker eller tilsvarende og at alt man mer eller mindre trenger skal gis utenom. Det er fint å ønske seg og få noe man trenger også, jeg tror man da lærer seg at de tingene også er verdt å sette pris på. Men jeg gir bort både vinterjakker, skøyter og parkdresser til jul og bursdag hvis det er noe de trenger og det passer sånn. Mine hadde vært i himmelen over sofa til rommet.
![]() |
#8 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnFlott gave, og det høres ut som jenta di er typen til å like slike presanger. 6-åringen vår ønsker seg koffert i bursdaggave. Hun og mannen skal til New Zealand i februar og da må hun ha egen koffert, må vite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnKjempefin gave i mine øyne. Vi gir gjerne praktiske gaver til egne barn, for besteforeldrene fyller kvoten for "gøy".
![]() |
![]() |
#10 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnDatteren vår har ønsket seg køyeseng i lange tider, og i høst fikk hun endelig det i litt tidlig julegave. Og gjett om det er ei strålende blid jente.
![]() |
#12 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnJenta mi hadde blitt overlykkelig for en slik gave! Men hun blir takknemlig for et sett ullundertøy og.
![]() |
#13 |
I mål
|
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barn
Dette er jeg enig i. Jeg synes at til jul får de så mye gøy fra andre, at man selv kan fylle på med andre litt praktiske ting. Storebror får antagelig boblejakke og lue fra oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnKjempefin gave som jeg tror hun vil bli veldig glad for. Liker også å gi praktiske gaver og synes ikke barn skal få bare leker om de trenger andre ting. Her har de fått skøyter, langrennsski og snowracer til jul tidligere år. Min datter som er like gammel som din leker også lite, eneste unntak er lego, så det har jeg kjøpt til henne, et stort lego hus hun har ønsket seg veldig lenge. Hun ønsker seg også koffert siden vi skal på jentetur til København med mormor i mai. Mormor kjøper koffert til jul.
![]() |
#15 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnJeg synes også det høres ut som en kjempeflott gave!
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnSofa og seng er supre gaver |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnFlott gave! Jenta mi får sovepose.
![]() |
#18 |
Borte
|
![]() Sv: Praktiske presanger til egne barnNei, det er en kjempefin gave! Min niåring ville elsket å få ny seng.
![]() |
|
|