|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
![]() Kaker som kan bakes to dager i forveien??Hvilke kaker kan jeg bake to dager før de skal serveres? Tenkte å bake fredag ettermiddag og servere søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kaker som kan bakes to dager i forveien??Bak nøttebunn og frys ned. Varm opp fløte kvelden før og smelt en stor (200 grams) sjokoladeplate i fløten. La stå natten over. Piskes til krem og bres over nøttebunnen ved servering.
![]() |
#3 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Kaker som kan bakes to dager i forveien??Krydderkake. Kan både fryses og ikke fryses. Si fra om du vil ha oppskrift.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kaker som kan bakes to dager i forveien??Jeg får uhemmet mye skryt for min gulrotkake. Den blir faktisk enda bedre om den står et par dager.
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Kaker som kan bakes to dager i forveien??Takk for tips, suksessterte og gulrotkake er jeg jo god til å bake |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Klar
|
![]() Sv: Kaker som kan bakes to dager i forveien??Gammeldags sjokoladekake fra http://www.detsoteliv.no er helt fantastisk på dag nummer to!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kaker som kan bakes to dager i forveien??Uæææ, jeg har bare rapsolje, kan det brukes?
![]() |
#11 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaker som kan bakes to dager i forveien??
etter min erfaring: nei. Men smeltet smør funker.
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kaker som kan bakes to dager i forveien??Nå utgikk den på grunn av steketiden, men takk for svar.
![]() |
#14 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaker som kan bakes to dager i forveien??
jeg er utrolig sensitiv forcsmaken av rapsolje, syns den smaker helt for j..lig, så jeg bruker ikke det i kaker, og hadde nok blitt fryktelig skuffa om jeg hadde fått kake med rapsolje. Men jeg vet mange mener den er nøytral på smak.
![]() |
|
|