|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bivirkninger av Crocs (Aftenposten)Hva skal de finne på for noe morsomt å ha på føttene på sykehus nå da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsJeg kan ikke helt skjønne at crocsene skal få skylden for dette jeg.
![]() |
#3 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsJeg har lagt merke til at jeg blir veldig elektrisk når jeg har på meg crocs, og det smeller og gnistrer i eninga.
![]() |
#4 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsJeg slår gnister, gir og får støt i ett på jobben. Jeg har IKKE crocs, men eccosandaler. Tror det er friksjonen i uniformsbuksene, og forslår å prøve ut nye sykepleieruniformer. *løsningsorientert*
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsJeg gnister ikke. Jeg bruker Crocsene mine på jobb hver dag.
![]() |
#7 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsJeg gnistrer heller ikke. Jeg gnistret endel når jeg brukte andre sandaler på jobb, men har lagt merker til at jeg ikke er utsatt for dette når jeg bruker Crocsene mine |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsJeg har disse jeg! Sist redigert av Ingrid-lille : 21-03-07 kl 08:37. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kåt vikingbrud
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsDe var fine de, ingrid-lille. Link?
![]() |
#10 |
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() Sv: Bivirkninger av Crocs
84 årige kolsere vet jeg aldeles veldig lite om, men om du går på www.birkis.com så var det der jeg fant bildene, kanskje det står noe om forhandlere også der. Jeg kjøpte mine i tyskland for en tid tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bare sær
![]() Sv: Bivirkninger av Crocs
Kule Birkenstock! Jeg har bare ensfargede. Men de er utrolig deilige å gå i. Etter å ha lest nyhetene, er jeg enda sikrere på at jeg beholder dem, og dropper å kjøpe stygge crocs. Jeg er en elektrisk personlighet.
![]() |
#12 |
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsJeg har lest et sted at man kan sette en tegnestift i sålen, så slipper man statisk elektrisitet. Men jeg vet ikke om det funker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsJeg jobber på sykehus, og har vurdert å kjøpe meg crocs, men nå tør jeg ikke........Får holde på mine kjedelig, men gode Spotec sandaler............. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsDe sandalene var knallkule ingrid-lille! Her f.eks selger de mange ulike:
![]() |
#17 |
Borte
|
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsIkke bare er de stygge, men farlige også. I hate to say I told you so.
![]() |
#18 |
Audacious
|
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsJeg bruker bare crocs på jobb, og har ingen problemer med støt. Man skulle jo tro at dette enten ikke hadde rot i virkeligheten, eller gjaldt alle sko med gummisåle?
![]() |
#19 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsJeg skjønner forsåvidt at dette er et større problem når man jobber med mye instrumenter enn når man sitter på kontor. Underlaget man går på har vel også sitt å si. Jeg bør nok holde meg unna Crocs på jobb skjønner jeg.
![]() |
#20 |
Frøken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bivirkninger av CrocsKan ikke si jeg har vært veldig plaget med støt nei, men de rååååsa crocs er nok støt sikre |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|