|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Anbefal meg en mikrobølgeovn til innbyggingDen skal stå i et høyskap, altså kan den være nærmest så dyp den vil. Jeg trenger ikke mange fancy funksjoner. Den må kunne tine og varme opp.
![]() |
#3 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Anbefal meg en mikrobølgeovn til innbyggingWhirlpool Ikea selger? Av det jeg har hørt, ikke god kvalitet. Vet ikke om det gjelder microbølgeovner. Vi har kjøpt Whirlpool for det. Hatt den ett år. Ikke den billigste (VT265), frittstående. Plass til stor tallerken. Fornøyd, den varmer drikke uten at det blir for varmt og man kan tine mat uten at deler av det blir kokt. Vi bruker micro lite og erfaringen fra før er fra Clas Ohlsson-ovner, så mulig vi er lette å please.
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Anbefal meg en mikrobølgeovn til innbyggingVi har hatt whirlpool frittstående i mange år og de virker de altså. Men som sagt, vi har ikke erfaring med mer avanserte funksjoner.
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Anbefal meg en mikrobølgeovn til innbyggingHvis det er alt du skal bruke den til så vil jeg tro at du kan velge hvilken som helst.
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Anbefal meg en mikrobølgeovn til innbygging
Hvilken har dere da og hva slags bruksområde har den? Det kunne absolutt vært kjekt med en ekstra ovn, jeg har bare ikke tenkt tanken.
![]() |
#7 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en mikrobølgeovn til innbyggingMikrobølgeovner er ikke noe hokuspokus. Der ville jeg bare valgt den som hadde riktig dimensjon , riktig farge og som oppfyller spec-en.
![]() |
#8 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Anbefal meg en mikrobølgeovn til innbygging
Vi har denne.
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Anbefal meg en mikrobølgeovn til innbyggingGodt spørsmål. Jeg syntes alle var dyre og dårlige, og endte med å beholde den jeg har inni et skap over stekeovnen. Billigere og bedre på alle måter (og SÅ pene er de jo ikke)
![]() |
#10 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Anbefal meg en mikrobølgeovn til innbyggingVi har nettopp kjøpt en Siemens kombiovn med både micro og stekeovnfunksjon, utrolig fornøyd! Betalte rundt 8000,- for den, men det er den verd.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Anbefal meg en mikrobølgeovn til innbyggingVi har en fra Ikea som har varmluftsfunksjon i tillegg. Er fornøyd med den!
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Anbefal meg en mikrobølgeovn til innbyggingDenne er det vi har.
![]() |
|
|