|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En som trener
|
![]() Sånn ting til å grille pølser medJeg vurderer å kanskje bli litt mer friluftsmenneske av meg (og barna da), og da kunne det være kjekt med en sånn ting man kan bruke til å grille pølser med på bålet. Så man slipper å spikke selv fra en kvist og miste pølsa nedi bålet og sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sånn ting til å grille pølser medDu vil ha teleskopisk grillpinne.
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Sånn ting til å grille pølser medGrillspyd? Jeg kjøpte et på sportsbutikk til ca 70 kroner, det er et sånt man legger sammen, så det tar liten plass i sekken.
![]() |
#5 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sånn ting til å grille pølser medHeter det ikke ganske enkelt grillpinne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En som trener
|
![]() Sv: Sånn ting til å grille pølser med
Der har vi den vettu, takk! (Hvordan i alle dager skulle man kunne gjette det navnet?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Sånn ting til å grille pølser medOg på XXL. Til barn anbefaler jeg lengst mulig skaft, for med de korteste må man stå veldig nær bålet og varmen.
![]() |
![]() |
|
|