|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Tapas og cava - OsloJeg skal ut med en venninne jeg ikke har sett på lenge i morgen, og vi vil ha tapas og cava. Det er ca. 1000 år siden sist jeg var ute og spiste i Oslo, så jeg aner ikke hvor det er bra. Gjerne på strekningen Majorstuen/Frogner/Vika/sentrum - jeg skal ha tog hjem og hun skal ha trikk 11 eller 12.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tapas og cava - OsloDelicatessen har veldig god tapas, cava har jeg også drukket der. Ligger både på Majorstuen (i vibesgate) og på grünerløkka. Den i vibesgt tar bordbestilling, på den andre må dere henge i baren til dere får bord.
![]() |
#5 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tapas og cava - OsloOg er det fullt på Delicatessen, så går dere 70 meter til Trattoria Popolare og bestiller antipasti og prosecco
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Tapas og cava - Oslo
Trattoria Populare!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
Det gjør jeg også.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var nettopp det vi gjorde, og såvidt jeg husker, så var både proseccoen og selskapet utmerket
![]() |
![]() |
|
|