Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp. Tak og lys i tilbygg

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-11, 21:39   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp. Tak og lys i tilbygg

Vi bygger på en liten stue til den allerede eksisterende stuen. Den er kvadratisk, ca 3*6,5 m, nesten 20 m2 altså.

Her kan dere se hvordan det ser ut i sin spede begynnelse.

Det blir mindu helt opp i mønet på langsiden, og det blir store vinduer på den kortsiden dere ser her. og på langsiden. Masse vindu egentlig.

Full takhøyde har vi valgt, men i toppen går det nå en tjukk svær "drager" som det heter. Planen har halvveis vært å bygge den inn og ha gipset skråtak på resten.

Men nå er jeg i tvil. Vil det gjøre seg med malt panel tro? Eller hva med tak ess plater?? Har vi andre alternativ?

Belysning: Jeg ønsker en stor hengende lampe i drageren. En som gir MYYYE lys.

Stilen tror jeg skal være litt Nordisk, med mye naturmaterialer i naturfarger. Jeg har kjøpt en Oslo Wood lampe i dag som skal stå der inne, den vil gi en del lys.

Hva ville dere gjort med tak og lys? Noen tips på store ikke skitdyre (tror vi kan gå til 5000 for en ok lampe og litt mer for en fantastisk) lamper som kan "gjøre" rommet?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.