Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Finnes uraffinert sirup i Norge?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-11, 21:43   #1
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes uraffinert sirup i Norge?

Jeg baker noen knallgode ingefærsmåkaker, men ettersom jeg er i hippieland lager jeg dem med økologisk, rettferdig uraffinert sirup. Den smaker helt annerledes - mørk, nesten lakrisaktig, litt salt i tillegg til det søte. Den har potassium, magnesium og jern og B6-vitamin. Har noen sett noe lignende på en helsekostbutikk i Norge?

(Og bare vent til jeg skal lage delfiakake. Kokosfettet er kaldpresset og økologisk. Og vi erstatter gelétoppene med økologiske kortreiste jellybeans med ekte fruktjus... )

Gammel 16-12-11, 23:18   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes uraffinert sirup i Norge?

Jeg vet ikke. Men HP kjøpte noe rart sukker til meg sist jeg ba om brunt sukker. Det var et klissete sukker med rårørsirup på. Det smaker helt herlig litt sånn lakrisaktig som du skriver, og kjeksene jeg bakte ble enda bedre med det sukkeret enn vanlig!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.