Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Garderobehjelp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-11, 23:24   #1
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Garderobehjelp

Vi har ein krok på soverommet kor vi skal bygge eit lite walk-in-closet og ein krok på gangen, kor vi skal ha garderobe til klede og skor. Eg ville sett stor pris på å høyre om erfaringar og idear, alt frå kva slags løysingar som er praktiske hos ulike leverandørar til tips og idear.

Er det nokon som har erfaring med garderobeløysningane til IKEA? Er det mykje arbeid å sette opp sjølv? (Vi lurer litt på om det er verdt pengane å gå for ei dyrare løysing og få det levert med montering, slik at vi slipp å tenk på det). Viss ikkje IKEA, kva andre variantar er bra?

Eg har lyst på hengeplass i halv høgde til blusar, cardigans, skjorter etc. Eg har sett nokre hengeløysingar som kan henge ganske høgt (i fleire etasjar), kor dei høgaste kan senkast og heisast ned i "normal" høgde. Men eg klarer ikkje google meg fram til kor eg har sett dette. Er det nokon som skjønner kva eg meiner og som veit kven som sel slike?

Med tanke på walk-in-løysing, korleis er det vanleg å utnytte hjørnene, best mogleg?

Og til garderobe i gangen: dette skapet blir ganske breidt. Eg lurer på å ha smale skohyller på veggen innst i skapet, med stang til å henge klede på framføre og skuffer på sida. Er det nokon som har erfaring med slikt? Blir det kaotisk med skostativ bak hengande klede?

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12.