|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når lese Brødrene Løvehjerte?Hvor gammel bør barnet være før man leser Brødrene Løvehjerte?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når lese Brødrene Løvehjerte?Her leste jeg den når sønnen min var 6 år, han syntes den var skummel men likte den godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når lese Brødrene Løvehjerte?Man kan lese den når f.eks mamma`n ikke hulkegriner lengre! :hjelpsom om nødvendig!:
![]() |
#5 |
Ute av drift
![]() Sv: Når lese Brødrene Løvehjerte?
Mamman hulkegrein gjennom hele kapittel 2.
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Når lese Brødrene Løvehjerte?Det kommer an på barnet. Min niåring kan kanskje lese den nå, men da hun var seks ville den vært altfor mye for henne. Hun måtte ha det hyggelig-koselig for å ha glede av det. Lotta og sykkelen kunne bli i meste laget.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Når lese Brødrene Løvehjerte?Poden på 6 måtte fått forklart veldig mye av betydningene, tror jeg.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Når lese Brødrene Løvehjerte?Poden fikk den lest for seg i fjor, tror jeg, da han var 7-8. Det fungerte fint. Jeg ville ikke gjort det lenge før.
![]() |
#10 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Når lese Brødrene Løvehjerte?Vi leste den da storesøster var 7. Jeg begynte å lese høyt, og etterhvert leste hun selv fordi det ble for tregt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når lese Brødrene Løvehjerte?Jeg begynte å lese den til minstemor da hun var 8 år, men måtte slutte etter noen kapittel. Hun syntes den var altfor skummel.
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Når lese Brødrene Løvehjerte?Frøkna her leste den når hun var 8 tror jeg. Hun leste den selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når lese Brødrene Løvehjerte?Leste den for storebror på 8år for et par måneder siden. Det var en perfekt alder. Trengte ikke forklare så mye også var den passe skummel.
![]() |
#16 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når lese Brødrene Løvehjerte?Jeg leste den for storesøster på 6 i høst. Vi snakket litt om døden underveis, og hun syns nok mamma ble litt vel sentimental på slutten. Ellers syns jeg det gikk veldig greit. Vi leste Mio min Mio før det, og den er mye skumlere.
![]() |
#17 |
Ute av drift
![]() Sv: Når lese Brødrene Løvehjerte?Å, er mio min mio skumlere, ja? Den leste vi i sommer, og det gikk greit.
![]() |
|
|