|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har jeg gjort noe dumt med Delfiakaken min?Jeg har eksperimentert litt med Delifiakaken i år, og bla byttet ut geletoppene med seigmenn-biter, og hatt appelsinskall + saft i sjokoladeblandingen. Dette tror jeg går greit.
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Har jeg gjort noe dumt med Delfiakaken min?Jeg syns alltid det er vanskelig å skjære delfiakake, jeg, men det er pga kjeksen, og ikke marsipan og seigmenn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg gjort noe dumt med Delfiakaken min?God kniv ja.. Jeg har to brødkniver fra 1990-tallet og det er de eneste knivene jeg eier og har.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg gjort noe dumt med Delfiakaken min?
Skal ikke kimse av brødkniver fra 90-tallet
![]() |
#5 |
Klar
|
![]() Sv: Har jeg gjort noe dumt med Delfiakaken min?
Vet ikke om brødkniven gjør seg på kakefatet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg gjort noe dumt med Delfiakaken min?Her er det også mye rart i Delfiakaka i år. Mariekjeks, Dotskjeks, masse geletopper, enda mer marsipan og en god del Troikasjokolader.
![]() |
|
|