|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Hvor mange frysere har dere?Jeg er litt
![]() |
#2 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Vi har en liten fryseboks (toppmatet), men den er alt for liten og uoversiktlig for oss, så nå skal vi ha oss fryseskap etterhvert.
![]() |
![]() |
#4 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Hamstre og hamstre. Jeg kjøper inn stort på tilbud, har gjort om kottet i kjelleren til matlager og fryseren er proppfull. Skulle gjerne hatt en fryser til også, siden vi tross alt er 7 mennesker i familien.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Vi har en normal stor. Den er som regel ganske full. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
weird
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Sist vi merket positiv effekt av de nye rutinene for matinnkjøp var nå før jul. Null stress. Vi trengte bare å stikke innom en butikk og hente litt risgrøt, krem, fersk rosenkål og noen julehefter til julestrømpa. Deilig!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Vi har et fryseskap som er 160 høy som er i dag stappet full av ting, kjøpte en del kjøttboller og sånt i sverige da vi var der for 2 uker siden,og det tar sånn plass, ellers er den stappet full av hjemmelaget finnmarks feskekaka,feskeboller,feskepudding og sei
![]() |
#9 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Har et kombiskap, kjøl og frys. That's it. Der er det også veldig god plass. Nå er det bare meg og snuppa da, så det som havner i fryseboksen er det av frosne varer når jeg handler litt stort. Det meste blir brukt av i løpet av kort tid. Fint lite hamstring her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?
7 mennesker hvor det er barn i vekst forstår jeg. Men å hamstre kjøpe brød og fylle fryseren?? Den sliter jeg med altså. Ett eksempel er, eldre dame på snart 70 år som spiser mange av de varme måltidene på dagsenteret. Jeg anser det som uøkonomisk.
![]() |
#11 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Vi har en liten fryser under kjøleskapet, og en stor fryser på boden.
![]() |
#13 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Vi har en medium stor dypfryser, og det er akkurat passe til oss fire. Jeg forundrer meg ikke over at gamle folk har mer mat på lager. Det er kanskje ikke så lett for dem å komme seg på butikken, og for oss er fryseren en deilig vei til få butikkturer.
![]() |
#14 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Jeg har tre skuffer under kjøleskapet. Det er for lite.
![]() |
#15 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Vi har en fryseboks, ikke så veldig stor. En periode hadde vi kjøleskap med frysedel, tre skuffer. Det var for lite plass, både i kjøleskapet og i fryseskuffene. Jeg driver ikke med voldsom hamstring, men kjøper ofte inn endel frossenfisk, kylling, karbonadedeig osv når det er bra tilbud. Jeg baker også litt som de er greit å ha plass til, og jeg syns det er greit å kunne kjøpe en sjukilos kalkun uten å lure på om det er plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Vi har en diger dypfryser i kjelleren, fikk den gratis på Finn. Ellers har vi fryseren under kjøleskapet, med tre skuffer, og den er oftest helt full så det er ganske greit å ha dypfryseren nede i tilfelle, og når vi avrimer fryseren på kjøkkenet. Når jeg hamstrer tofu og bær er det ganske fullt i kjøleskapsfryseren.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 26-12-11 kl 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Jeg hadde bare et kombiskap, med to og en halv frysehylle. Men med fire barn er det alt for lite, så jeg kjøpte meg et høyt fryseskap.
![]() |
#18 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Vi har en nokså normalstor fryseboks, og et fryseskap. Det er sjeldent fullt i noen av dem.
![]() |
![]() |
#19 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?To stk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Hvor mange frysere har dere?Vi har et fryseskap og en sånn frysedel i to kombiskap. (Et kombiskap står i kjelleren sammen med fryseskapet) Jeg har mann om går på jakt og mor som plukker sopp og bær til oss. Baker alt brød selv, så det er alltid brød i fryseren. Har også litt middagsmat i fryseren. Det er passe for oss.
1999 2001 2004 Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun. Sist redigert av Synnemor : 26-12-11 kl 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|