|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Når kan noe kastes?Rett og slett.
![]() |
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: Når kan noe kastes?Jeg kaster klær som er så slitte at jeg selv ikke ville ha tatt vare på dem om jeg fikk et barn til ( les falmet, hullete, flekkete eller nuppete) er det i bra stand gir vi det bort til noen som trenger det, evt til Fretex. Synes det erviktig å huske at Fretex ikke er en søplebøtte.
![]() |
#3 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når kan noe kastes?Klær kaster jeg når det er veldig flekkete eller masse hull. Småhull syr jeg igjen.
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Når kan noe kastes?For min del har det vært når jeg har flyttet og ser at ting ikke er brukt siden forrige flyttesjau. Men ehh... nå er jeg blitt mer bofast, og kaster oftere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når kan noe kastes?Jeg kaster når ting er ødelagt. Jeg sliter med å kaste ting som jeg bare "er lei av". Gamle telefoner og vesker sendes til Afrika, klær som er hele går i arv eller til Fretex og leker som funker men vokst fra gis bort. Jeg liker ikke å kaste, og prøver å unngå det men samtidig jobber jeg hardt for å få det ut av huset.
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Når kan noe kastes?Jeg liker å kvitte meg med ting.. Når det gjelder barneklær så går mye på rundgang mellom barna i familien/bekjente her
![]() |
#7 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Når kan noe kastes?Jeg øver meg på å kaste og gi bort for tiden. Herlighet så mye jeg har samlet på
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når kan noe kastes?No har eg omsider lært meg å kasta/ gje bort. Ting som er øydelagd går i bosset, og det som er brukande vert gjeven til ein eller anna innsamling. Klær går som regel i arv til nokon.
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Når kan noe kastes?Jeg tenker at ting man ikke bruker kan kastes (evt gis bort). Jeg synes det er vesentlig mer relevant å spørre om når man kan kjøpe nytt.
![]() |
#10 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når kan noe kastes?Jeg kvitter meg med mye som ikke blir kastet. Hvis jeg tror det har verdi for andre gir jeg det bort.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når kan noe kastes?Jeg kaster det meste så nå er det nesten tomt her i huset ifølge gubbelure....
![]() |
|
|