|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreVi har en ca 10 år gammel vaskemaskin, og vil ha tørketrommel oppå. Må man gjøre noe spesielt for det? Kan de stå rett oppå hverandre, eller fester man de sammen på noe vis. Ikke særlig plass, aller helst ville jeg hatt begge i et slags skap slik at tørketrommelen stod på en plate over vaskemaskinen.
![]() |
#2 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreLenge siden jeg hadde tørketrommel oppå vaskemaskin, men den gangen kjøpte jeg ei ramme som var til slikt bruk. Ble solgt der jeg kjøpte tørketrommel.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreVi har noen sånne gummi-dingser (4 stk) mellom tørketrommel og vaskemaskin, mener vi kjøpte dem på Lefdal. De er laget for akkurat det.
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreVi har hatt tørketrommelen oppå vaskemaskinen i årevis, fungerer veldig bra. Tørketrommelen står på 4 små gummidingser som gjør at den holder seg på plass, vi kjøpte dem sammen med trommelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
fri
|
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreGummidingser ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreVår tørketrommet står rett oppå vaskemaskina. Der har den stått i 10 år. (Har riktignok byttet vaskemaskin en gang, men uten å endre plassering.) Kan ikke huske at vi har noe mellom dem, men tørketrommelen står likevel støtt. Vår vaskemaskin har en liten kant rundt på toppen slik at det skal mye til før tørketrommelen kan ramle ned.
![]() |
#7 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandregummidingser |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreVår trommel står bare rett oppå vaskemaskinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreHer har vi også gummidingser, kjøpt hos Elkjøp. Det funker veldig greit.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreMan får kjøpt stableramme til å ha mellom vaskemaskin og tørketrommel også. Jeg har en med en integrert uttrekkbar hylle. Veldig grei å ha til å brette klær på
![]() |
#11 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreHar tørketrommelen rett oppå vaskemaskina, har fungert fint i mange år nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandre
Hvor da?
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandre
Kjøpte min hos Elkjøp eller Expert, tror jeg. Sånn ser den ut:
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreVi har også sånne gummidingser, men vår tyske installatør ristet på hodet av dem og mente at det kun var i Norge man brukte sånne og at de var helt meningsløse.
![]() |
#16 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreVi har Miele vaskemaskin og tørketrommel og har kjøpt en sånn "søyle-plate" eller hva det heter for å ha i mellom.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Sperret
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreMin tørketrommel står også rett oppå vaskemaskin å har alltid gjort det..ingen tegn til at den skal ramle ned..men den stableramma var veldig lur da |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreVi har slikt brett som Lemen viser, gummidingser - og til slutt en eller annen ekstremvariant av borrelås, brukt i dataverdnen. Min kjære har sikret at tørketrommelen på toppen av vaskemaskina står til Dovre faller.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandreVår står rett oppå. Skulle nok kanskje hatt noe sånne greier, men altså, den står fint som det er.
![]() |
|
|