|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo - januarDet har jeg veldig lyst til å delta på. Hadde vært hyggelig å møte noen av dere Oslo-damene, føler at jeg har vært på FP lenge nok til at det ikke er skummelt mer. :tøff og varm i trøya for en kveld:
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo - januarJeg vil gjerne være med. Godt mulig at jeg kan arrangere også, men jeg må bare se litt mer på hvilke dager det er treninger og slikt her hjemme etter nyttår.
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff i Oslo - januarJeg vil også gjerne være med. Jeg kan godt arrangere, men siden vi nylig var hos meg, vil jeg gi noen andre sjansen først.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff i Oslo - januarJeg blir gjerne med igjen om det er på en kveld jeg kan og på rette siden av Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff i Oslo - januarJeg kan selvsagt også ha det, om noen orker å komme hit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Strikketreff i Oslo - januarJeg stemmer for Fløyel og en dag jeg kan.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo - januarJeg har litt lyst til å bli med, nå har jeg tenkt på det så lenge. Kommer litt an på dag og hvor det blir, Lillestrøm og omegn blir for langt for meg også. Oslo sydøst eller sentrum er best for min del.
![]() |
#15 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo - januarJeg kunne tenke meg å få det til denne gangen. Sist skar det seg i siste øyeblikk. Tjorven og Fløyel passer best for meg. Fløyel vet jeg jo t.o.m hvor bor. (selv om jeg garantert hadde bommet om jeg skulle kjørt uten veiforklaring)
![]() |
#17 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo - januarJeg er litt usikker på om jeg har tråkket i salaten ved å foreslå ett Oslo-treff utenfor Oslo for Oslo folk? Skal jeg foreslå en dato eller er det slik at ingen har lyst til å dra så langt som til meg? (Bor ca 10 minutter unna Lillestrøm stasjon med bil)
![]() |
#18 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo - januarJeg kan der du bor, Fløyel, så lenge det er en dag som passer. Men vi kan jo se an hva Tjorven sier, siden hun var den som tilbød seg å ha det hos seg først.
![]() |
#19 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Strikketreff i Oslo - januar
Jeg kan også der du bor, Fløyel.
![]() |
![]() |
#20 |