|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Kan man spraylakkere en gammel telefon?Litt rart å legge denne under husmorforumet, kanskje?
![]() |
#4 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man spraylakkere en gammel telefon?Går fint å lakkere den, men mye arbeid. Demontering og pussing og lakkering og montering. Gjøres det ordentlig blir det bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kan man spraylakkere en gammel telefon?Tror jeg kommer til å gå som bare det - men klart: Å lakkere uten å få "gardiner" i lakken er jo utfordringen, tenker jeg. Jeg kjenner jeg godt kunne tenkt meg en rød gammeltelefon til stas jeg også, forresten!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan man spraylakkere en gammel telefon?Jeg så ett eller annet sted på nett tidligere i dag noen som hadde brukt en slik tlf som høytaler til ipod eller noe sånt...
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kan man spraylakkere en gammel telefon?Stesnuppa skal bare ha den til pynt, ja. Ikke ringe.
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kan man spraylakkere en gammel telefon?
![]() |
#12 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan man spraylakkere en gammel telefon?Jeg har en sånn rød med bare et rør som står og med tallskiva på undersiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man spraylakkere en gammel telefon?
De heter vel telefon med dreieskive?
![]() |
|
|