|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hvor skal vi ut og spise i Oslo?Mannen og jeg spiser endel ute, men ikke veldig fancy. Det blir liksom den lokale inderen, eller det løkka og torggata-området kan tilby. Nå vil jeg ut på en litt mer fancy middag, men ikke i Oscarsgate-klasse.
![]() |
#2 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hvor skal vi ut og spise i Oslo?Hvis det ikke er helt uaktuelt å reise 10-15 minutter med tog, vil jeg anbefale Gamle Tårnhuset restaurant på Kolbotn, 1 minutts gange fra Kolbotn stasjon. Nydelig, lokal og kortreist mat i fine lokaler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi ut og spise i Oslo?Der hadde vi julebord. Nam.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor skal vi ut og spise i Oslo?Jeg anbefaler alltid Eik 2. etage. Omtrentlig 1000 kroner for 5 retters uten drikke for 2 personer. Det dobbelte hvis dere skal ha vin til.
![]() |
![]() |
#8 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvor skal vi ut og spise i Oslo?Statholdergaardens kro og vinstue, koselige lokaler og Bent Stiansens kjøkken. De har en smaksmeny med 10 retter som koster 599 pr pers, og er fantastisk value for money.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor skal vi ut og spise i Oslo?Jeg har vært på Carls. Men det er halvannet år siden.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor skal vi ut og spise i Oslo?Vognmand Nilsen har jeg vært fornøyd med de gangene vi har vært der. Bra mat for pengene synes jeg. Ikke minst var de veldig sjenerøse med vinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvor skal vi ut og spise i Oslo?Jeg må være den eneste som ikke er fornøyd med Dinner. Maten der er helt fantastisk, men man sitter tett i tett og har kun en svært tilmålt tidsluke å nyte måltidet på, og er du ikke ferdig innen tiden blir du omtrent kastet ut. Jeg får litt samlebåndsfølelse, og klarer ikke å slappe av og kose meg.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi ut og spise i Oslo?Jeg liker meg godt på Eik og Eik Annen Etage. Fantastisk god mat og bra vinmeny.
Jeg er enig. Maten der er fantastisk god, men det er ikke noen god opplevelse når man føler man må slenge i seg maten og løpe fordi at noen andre gjester skal ha bordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|