|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() Disse skriveriene under nicketMulig jeg trør i "skal-ikke-tas-opp-i-plenum-salaten" nå men jeg lukker øyne og ører og hopper oppi bolla med begge beina.
![]() |
#2 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disse skriveriene under nicketDu kan endre den selv.
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Disse skriveriene under nicketDe endrer seg automagisk til et visst punkt. Jeg tror egentlig du når som helst kan gå inn og legge inn egen tittel.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disse skriveriene under nicketMen det virker som om både den teksten, og teksten som kommer når en holder musepekeren over de grønne prikkene endrer seg med... antall innlegg? Eller påvirkes de også av ryktepoeng og blogginnlegg? Sist redigert av tante Veronica : 05-01-12 kl 20:31. Årsak: mens Katta har en fantastisk framtid. Heldige Katta :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Disse skriveriene under nicketDitt kontrollpanel --> din profilside --> endre dine detaljer --> tilpasset brukertittel.
![]() |
#7 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disse skriveriene under nicketJeg synes det at man kan endre tittel selv,er genialt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Disse skriveriene under nicketHvorfor har jeg ikke spurt FP-orakelet om dette før? Jeg har jo lurt i en halv evighet. Kansje jeg heller burde hatt "ikke den skarpeste gaffelen i vinduet"?
![]() |
#9 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Disse skriveriene under nicket
Ja, ryktet ditt endrer seg automagisk, ettersom du får flere/færre ryktepoeng. Det er tittelen som er under nicket ditt du kan endre helt selv.
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Disse skriveriene under nicketHelt enig i at det er supert å forandre undertittel - selv om jeg ikke har planer om å bytte med det første (eller andre) *still drinking champagne*
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Ok
Kanskje finne på noe mer spennende enn "aktiv " da |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Disse skriveriene under nicketDu trykker på multiquote-ikonet på den første meldingen (og den andre, tredje osv alt etter hvor mange du vil quote) og siter-knappen på den siste.
![]() |
#13 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Disse skriveriene under nickettrykk på gåsetegnet. Da qouter du alle du trykker på.
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disse skriveriene under nicket |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Ahaaa.... da lært jeg noe nytt.
![]() |
#17 |
...we have cookies
|
Meg også. Jeg har hele tiden klippet og limt de gangene jeg måtte ha flere sitater i innlegg. Himmel og hav så enkelt. Og så DUMT at jeg ikke har skjønt det før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Disse skriveriene under nicketDet er i grunn ikke så rart at dere som er litt nyere enn oss virkelig gamle ( :knirk: ) ikke har fått med dere disse tingene, for dette er noe vi diskuterte mye i forumets spede barndom, og så har vi på en måte tatt for gitt at alle vet det, og det gjør man jo ikke om det ikke blir forklart.
![]() |
#20 |
lettere utlada
|
Akkurat det med underteksten og multiquotingen kunne kansje stått i FAQ'en? Jeg regner med dere får MANGE spørsmål om dette?
![]() |
|
|