|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: København weekend med barnHenger meg på siden jeg reiser med barn i vår. Vi har tenkt å forsøke å bruke Coop sine tilbud, men venter og ser hva som dukker opp.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Københavnweekend med barnVi liker å bo nær Tivoli da det betyr sentralt og gåavtand til det meste. Selv trøtte barneføtter. Evt kan man ta sykkeldrojse. Det er stas, det. København er veldig fint for barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Københavnweekend med barnKøbenhavn er utrolig fint med små barn. Vi har gjort dette mange ganger.
![]() |
![]() |
#6 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Københavnweekend med barnKøbenhavn er veldig fint med barn.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Københavnweekend med barnDytter opp denne, jeg. Hva mer bør man gjøre enn Tivoli? Barnet som blir med er 7 år.
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Københavnweekend med barnJeg kan varmt anbefale å ta toget til Vikingeskibsmuseet i Roskilde. Veldig barnevennlig og veldig gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Københavnweekend med barn
Takk, notert.
![]() |
#11 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Københavnweekend med barnVi har tenkt oss på Hard Rock Cafeen. Pleier å være en slager for de fleste barn |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
![]() Sv: Københavnweekend med barnVet min bror og familien hadde lest en barnevennlig bok om København hvor det var mange attraksjoner for barn. Vet ikke hva den heter, men vet de fulgte boken når de var der i 3 netter - deriblant besøk på Tivoli. De opplevde masse gøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Københavnweekend med barnÅh, denne tråden må jeg følge med på. Vi planlegger Købenpåske i år, og jeg har bare vært der engang før, så jeg er ikke kjent i det hele tatt. Tivoli stå på listen, selvsagt, men foruten om det er vi ganske blanke.
![]() |
#14 |
flisespikker
|
Du vet at Tivoli ikke åpner før 12. april, ja? Bare i tilfelle dere skal dit tidlig i påskeferien.
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
Oi! Da er det ikke åpent når vi er der.
![]() |
#16 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
![]() Sv: Københavnweekend med barnNoen som har gode hotell å anbefale? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Københavnweekend med barnAv hotell har vi bodd på Palace og Hotel Admiral med barn. Begge var veldig bra. I København kan jeg anbefale Tivoli, Experimentarium (sett av god tid, mine barn elsket dette), Zoo, tur med kanalbåt, Disneybutikken og om mulig toget til Dyrehavsbakken med hest og kjerre tilbake til toget ved kveldens slutt (godt gammeldags tivoli). Vi pleier alltid å ta en tur til Louisiana kunstmuseum når vi er i Danmark litt lenger, og Karen Blixen museet med tilhørende have. Men dette ligger litt utenfor København og man drar ditt med tog om man ikke har bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|