Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor er våre Disney On Ice-billetter?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-12, 20:23   #1
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Hvor er våre Disney On Ice-billetter?

Krise.

Jeg kjøpte billetter til årets Disney On Ice i mars 2011. Ja! Så lenge siden. Jobben fikk et godt tilbud da, og jeg slo til. Har oppbevart dem i stua i et hjørne på en hylle i bokhyllen hvor jeg legger Viktige Ting. Der lå de til vi pusset opp stua i november. Da tømte vi bokhyllen, skrudde alt fra hverandre og bar det ut. Nå har jo alt vært satt på plass igjen i en måneds tid, vi har feiret jul...og det nærmer seg Disney On Ice. Men billettene er borte?!

Jeg spør her, for jeg setter lit til FP:s clairvoyanter. Dere har jo fått rarere ting enn DOI billetter på plass før.

Jeg har endevendt hele bokhyllen idag, alle skuffer og skap. Kjenner jeg meg rett, har jeg tenkt at jeg skal oppbevare dem Et Ekstra Sikkert Sted under oppussingen - men hvor i all verden er det? At jeg MÅ finne dem er jo uten tvil, ungene vet jo allerede at vi har dem.

Så, hvor er de? På forhånd takk.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 20:41   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er våre Disney On Ice-billetter?

Sammen med regninger og kvitteringer?

Gammel 07-01-12, 20:49   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Inni en bok.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 20:51   #4
Sundae

Sundae sin avatar

Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Sammen med regninger og kvitteringer?

Jeg har søkt der...men ingen billetter. Men det var et godt forslag, Katta, jeg tenkte de kanskje kunne ligge der.

Gammel 07-01-12, 20:52   #5
Sundae

Sundae sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Inni en bok.

Jeg skal gå igjennom bøkene imorgen, for sikkerhets skyld.

Gammel 07-01-12, 20:53   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I skapet på kjøkkenet over ventilatoren. Der hadde de havna hos meg. Oppå den nærmeste hylla.

Gammel 07-01-12, 20:59   #7
Sundae

Sundae sin avatar

Standard

Jeg har bare krydderhylle der, det er en sånn der høy ventilator. Kanskje jeg burde søke bland kryddene?

Gammel 07-01-12, 21:08   #8
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

I klesskapet?
Eller i en roteskuff?

Gammel 07-01-12, 21:12   #9
Sundae

Sundae sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

I klesskapet?
Eller i en roteskuff?

Mannen foreslo også klesskapet, men hvorfor skulle jeg ha lagt dem der? Skal sjekke.
Jeg har sjekket skuffene, vi hadde jo ut alt for en måned siden, så den tradisjonelle roteskuffen er det ganske orden i. De var ikke der.

Gammel 07-01-12, 21:52   #10
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Samme sted som passene ligger? Hos meg ville de havnet i skapet på kjøkkenet, det skapet hvor jeg oppbevarer papirer før de havner i rette permer osv.

Gammel 07-01-12, 21:53   #11
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

I lommeboken din? Eller vesken?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 22:10   #12
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Du har ikke en skuff der "rester" havner? Eller noen bokser du putter papirer i?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 22:13   #13
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

I en syvende sans eller i ei spesiell lomme i lommeboka di

Gammel 07-01-12, 22:14   #14
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Oppi et eller anna glass i skapet

Selv har jeg endevendt hyller, skap etc etc for å leite opp BR leker heftet til mellomste som er oppfylt og har 20 løse merker inni seg. Men finner det ikke

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 22:26   #15
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De ligger enten i vedkurv eller aviskurv.

Gammel 08-01-12, 00:23   #16
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

I lommeboken din

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 00:31   #17
lillenøste38
Sperret

Medlem siden: Jan 2012
lillenøste38 er litt kul
Standard

Oppå kjøleskapet

lillenøste38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 11:40   #18
Sundae

Sundae sin avatar

Standard

Jeg fant dem!

Jeg har søkt hele formiddagen idag også.

Vet ikke helt hvem av dere som kom nærmest, for jeg fant dem inni en mappe hvor jeg har Kjempeviktige Papirer. Som fødselsattester og sånt.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg tenkte at de skulle kvalifisere til den mappen - og hvordan jeg hadde tenkt at jeg skulle huske på å se der etterpå?? Det slo meg ikke at jeg kunne ha lagt dem inni den mappen. Men det var ganske travelt her når vi skulle pusse opp, ting måtte fort unna, så jeg fikk vel en genial idé...?

Jeg er så lettet, dere aner ikke.

Takk for alle forslag, jeg har lett i bøker og lommebøker idag, på kjøkkenet osv osv. Takk!

Gammel 08-01-12, 11:41   #19
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Så flott at du fant dem

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 11:44   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle inn å si dokumentmappen, så i teorien var jeg nærmest.

Så bra at du fant dem!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.