![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva med Kia SportageNoen med erfaringer fra denne?
![]() |
#2 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva med Kia SportageDen er ennå verre. Jeg lover deg, den vil dere ikke ha. Skikkelig plasticbil, og ikke spes god å kjøre.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med Kia SportageToyota har strengt tatt ikke gode biler i dette segmentet om det er Rav4 du tenker på. Den begynner å bli gammel nå...
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva med Kia SportageVi var veldig fornøyd med Kiaen da vi hadde den til låns. Vi bestilte en også, men det tok så himla lang tid å få den levert, så vi brøyt kontrakten og kjøpte en Mitsubichi ASX istedet. Veldig fornøyd med den!
![]() |
#5 |
Hvor er hengekøyen!?
|
![]() Sv: Hva med Kia SportageKjøpte en 2005 mod Kia Sportage med dieselmotor i høst. Den virker bra foreløpig, men jeg er på vakt i forhold til elektroniske feil osv. Det er jo tross alt en Kia, og tidligere utgaver av Sportage har vært belemret med mye feil.
Guffen og gutta (05 og 06) "I will rather be an optimist and a fool, than a pessimist and right." A.Einstein Sist redigert av Guffen : 10-01-12 kl 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva med Kia SportageJeg har aldri vært borti Kia Sportage før nå, så de modellene som er før 2011/2012 skal jeg ikke uttale meg om, men de nye modellene er gode biler til fornuftig pris, altså. De har fått gode anmeldelser og tilbakemeldinger.
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med Kia Sportage
Ikke nødvendigvis 4WD. Vi har en Mazda 5 nå som vi har vært veldig fornøyd med og vil vel ha noe lignende. I hvertfall en bil man kan sette seg inn i og ikke ned i. Veldig viktig. Vi vil ha 3 hele seter bak så 3 voksne kan sitte greit bak på langturer. Christian har blitt såpass stor nå. Han er 170 cm og det hender at svigers er med.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med Kia Sportage
Jeg er av dem som da heller ville satset på en flerbruksbil eller vanlig stasjonsvogn framfor en "kompaktklassebil på stylter"....
![]() |
|
|