Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Color Fantasy

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-12, 18:40   #1
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Color Fantasy

Kommende helg debuterer jeg som reisende på denne båten fra Oslo til Kiel. Jeg har hørt om mange fornøyde reisende og lysten har vært tilstede en god stund, men siden jeg er svært svak på sjøen har det aldri blitt virkelighet av denne lysten for mitt vedkommende. Les; jeg blir sjøsyk av den minste bølge og er grønn i fjeset selv når ingen andre kjenner noe som helst.

Vel. Arbeidsplassen til min kjære gjør dette 2-døgns cruiset til årets julebord og jeg debuterer altså på turen.

Det jeg lurer på er; Hvordan er kleskoden på kveldstid når det gjelder underholdning og middag? Vil en pen julebordkjole bli for pent?

Hva bør vi få med oss av aktiviteter underveis? Bading, spa, boblebad, eller annet?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.