|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Trenger en tapet til barnerommet...og jeg kan ingenting om tapeter (heter det det?) eller hvor det er best utvalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger en tapet til barnerommetHva med denne fra Ferm LIVING? Utrolig stilig på en fondvegg.
![]() |
#3 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Trenger en tapet til barnerommetStilig! Hvor får man kjøpt den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger en tapet til barnerommethttp://www.ferm-living.com/store-locator/
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Trenger en tapet til barnerommetDe har hatt den hos sprell.no tidligere i alle fall.
![]() |
#6 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Trenger en tapet til barnerommetOooooh, takk! Står at den er ekstra enkel å sette opp og vaskbar. Perfect! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Trenger en tapet til barnerommetJeg skulle også til å foreslå den med bilene, den er så kul! Jeg liker mange av tapetene til ferm living, du får kjøpt de på høstbarn.
![]() |
#8 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger en tapet til barnerommetJeg har tapetsert en fondvegg på Lillebrors rom med de brune og gule trærne fra Ferm Living. Enkel å jobbe med, altså lett å sette opp. Gir mye visuell effekt og varme til rommet, er fin med både hvite og brune møbler til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Trenger en tapet til barnerommetJeg tror faktisk jeg kjøper et par ruller av "Rush Hour", tror den vil passe veldig bra på rommet hans. Tusen takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|