|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Riper i "frostet glass" - IkeaVi pusser opp kjøkken og skal ha to veggskap som åpnes oppover fra Värde-serien til Ikea. Disse er belagt med folie på baksiden av glassene slik at det ser frostet ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Riper i "frostet glass" - IkeaVi kikket på klesskap med frostet glass på Ikea. Men det er ikke frostet, det er belagt med et eller annet. Og det blir fort riper. Tror man bare må regne med det på Ikea sine "frostede" dører, desverre.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Riper i "frostet glass" - IkeaIKEA er veldig gode på returer, så jeg ville reist tilbake med dem og fått nye.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Riper i "frostet glass" - IkeaNå har jeg tørket av dem med en fuktig klut og da ble to av dem ok. De andre to har tydelige luftbobler og skitt mellom glasset og folien så da blir det en kveldstur på mannen. Bra vi bor 5 min unna Ikea... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|