|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor kan vi dra i feb/mars?Vi har lyst til å komme oss bort litt et par uker, et eller annet sted varmt som ikke er GC/Tenerife. Noen som kan anbefale noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Hvor kan vi dra i feb/mars?Jeg vet ikke hvilket budsjett du ser for deg, men Karibia er jo bra i febr/mars. KLM begynner salg i morgen eller på torsdag så jeg ville sjekket det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Hvor kan vi dra i feb/mars?Takk for svar! Budsjettet er sånn midt på treet, og nå har jeg trålet div reiseselskap og kommet frem til et sted i Mexico som slettes ikke så så dumt ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kan vi dra i feb/mars?
Hvor i Mexico da? Kjempefint land, altså. Bodde der en gang for maaaaange år siden.
![]() |
#6 |
Isla Holbox, på nordkysten. Vi er meget bedagelig anlagte av oss på ferie og det så svært fredelig ut der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kan vi dra i feb/mars?Store deler av Asia er perfekt paa den tiden. Jeg har vaert i baade Malaysia, Thailand, Indonesia (noen deler bedre paa sommeren), India + paa Maldivene paa den tiden. Sör Afrika er ogsaa supert. Mauritius og Seychellene og deromkring er bedre paa hösten. Mexico var jeg en gang tidlig paa aaret, men i mars er det vel fare for hurricanes hvis jeg ikke husker feil. Sjekk det för du booker i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det så utrolig herlig ut.
![]() |
#9 |