|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Hvilket kompaktdigitalkamera?Jeg vil ha et kompaktkamera, til å ha med på tur. Orker ikke dra rundt på speilrefleksen hele tiden.
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kompaktdigitalkamera?Canon sine skal jo være bra fremdeles etter hva jeg har hørt. Jeg har et par år gammelt olympus, og det er sånn passe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kompaktdigitalkamera?Vi har et Canon s95, og vi er godt fornøyde med det. Det kommer snart ( har kommet?) en ny modell av dette, s100, og det kan jo være verdt å vente på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvilket kompaktdigitalkamera?Jeg ville definitivt gått for Canon Ixus.
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilket kompaktdigitalkamera?Det nærmeste du kommer speilrefleks i kompaktform; Canon PowerShot G12!!
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kompaktdigitalkamera?Enig med Absalone. Vi har G12 og er veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kompaktdigitalkamera?Jeg har - og har hatt- fire versjoner av Ixus, og har vært strålende fornøyd med dem alle.
![]() |
#10 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Hvilket kompaktdigitalkamera?Jeg vet at det ikke er det du spør om, men etter at jeg kjøpte meg mobilen Samsung Galaxy sII så har jeg knapt nok brukt kompaktkameraet mitt - mobilen erstattet behovet og jeg bruker nå bare mobilen og speilrefleksen. Og mobilen har jeg jo alltid med og tar nå mye mer bilder enn før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilket kompaktdigitalkamera?En ixus til rundt 1200kr pleier å dekke de fleste behov når du har speilrefleks i bakhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kompaktdigitalkamera?Jeg sverger også til Ixus som kompaktkamera. Vi har to av de i hus og er veldig fornøyd med de. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|