|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() Er pizzasausen brukende?Vi hadde pizza på fredag, hvor jeg laget pizzasaus med å blande en boks med slik pizzasaus fra peppes sammen med hermetiske tomater som ble knust med stavmikser, brukte bare halvparten og tømte resten tilbake på boksen fra Peppes og satt den i kjøleskapet.
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er pizzasausen brukende?Teller etter dager her, og rister på hodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er pizzasausen brukende?
Bare jeg som har en innebygd skepsis til slik mat som har stått mere enn 3-4 dager i boks i kjøleskap. Men som sagt, sikkert bare jeg som er for nøye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er pizzasausen brukende?Jeg bruker glatt pizzasaus to lørdager på rad, sånn generelt sett. Så lenge den lukter fint og ser grei ut, og dessutne står det ofte p ådem at de holder ei lita uke i kjøleskap etter åpning, så da gjør jeg det. Peppes sin er jeg usikker på om har ortere holdbarhetsmerking, men der pleier jeg bruke hele boksen på en gang. Nå pleier jo ikke jeg å mikse tomater oppi der, det kan jo sikkert påvirke holdbarheten.
![]() |
#8 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er pizzasausen brukende?Peppes pizzasaus holder skummelt lenge i kjøleskap. Jeg snakker ganske mange uker, uten tegn til mugg, i åpnet boks.
![]() |
#9 |
I endring
|
![]() Sv: Er pizzasausen brukende?Peppes sin var datostemplet 20.01 om det har betydning, tror jeg forsøker å bruke den jeg.
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Er pizzasausen brukende?Jeg ville ikke lagt rå kylling på pizza, men akkurat kylling er jeg nazi på. Ellers er jeg ganske laid-back.
![]() |
#11 |
Weeeee
|
![]() Sv: Er pizzasausen brukende?Middagen er sikkert fortært nå.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Er pizzasausen brukende?Peppes saus er på plastboks, og de fleste andre pizzasauser jeg har kjøpt er på glass. siden hun skriver det var tilbake i peppe's boksen var det altså en plastboks, ikke metall.
![]() |
#13 |
I endring
|
![]() Sv: Er pizzasausen brukende?Det var plastboks ja.
![]() |
|
|