![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() DEKRA report 2011for de som er interessert: den kanskje mest grundige og oppdaterte kvalitetsundersøkelsen for bruktbiler er nettopp sluppet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DEKRA report 2011Den hadde lite gode nyheter for bilen min hvertfall. Men bilen min er fin altså. Men om halvannet år skal den på EU-kontroll igjen, og da er det store sjanser for at den blir byttet ut. :verkstedregninger på tilsammen 18000 i fjor: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DEKRA report 2011For en del nyere modeller vet jeg ikke/forstår jeg ikke helt resultatene. Sett i henhold til når tid bilene ble lansert, så skal det vel ikke ha vært grunnlag for PKK enda, for reglene her er vel det samme i Tyskland og Norge i henhold til første gang de skal inn. 0-50K tror jeg tildels blir litt tilfeldig - 50-100 og 100-150 er nok mer interessant. Man ser jo også det nok er en del forskjeller i hvor mye biler i brukt, for noen biler lansert etter andre biler har tall fra 50-100, men noen ikke har det.
![]() |
|
|