|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?For min del er det totalt uviktig, men på et eller annet tidspunkt skal vi jo selge det der huset igjen også.
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Jeg ville foretrukket at de var like ja. Jeg hadde blitt litt forundret på visning om de ikke var det.
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?"It's not a bug, it's a feature."
![]() |
#5 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Tror nok jeg ville stusset på at de ikke var like ja. Jeg antar at de ligger på omtrent samme plassen, og ikke i andre enden av huset.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?
Ja, man ser den ene når man er ferdig med å gå opp den andre, liksom.
![]() |
#7 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Jeg hadde sikkert lagt merke til det - og det er typisk en sånn ting jeg hadde likt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Jeg har to ulike trapper, og syns det er irriterende. Nå er de malt og behandlet for å bli mer like, men hvis jeg selv hadde bestemt fra scratch hadde de vært samme type. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Ser man begge trappene samtidig? Er det snakk om helt ulik stil? Om den ene var funkis og den andre barokk så hadde jeg kanskje stusset litt, men ikke om den ene var rett og den andre vindel f.eks.
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Trappen fra 1.etg til 2.etg blir levert av en leverandør som er dyr og snål. Det er på en måte med i huset. Hvis jeg kunne slippe å forholde meg til den leverandøren der jeg faktisk kan velge så hadde det vært så bra.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Dersom man ser dem samtidig, ville jeg verdsatt at de er like.
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Når jeg tenker etter alle husene jeg har vært i tror jeg det heller er normen med ulike trapper altså. Med forbehold om at jeg ikke helt skjønner hva du mener med "ulik".
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Om det er en trapp som skal fortsette en etasje til, bør de stemme. Om ikke kan man lage noe annet og kult. |
![]() |
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg mener at det settes opp en type trapp med gitt utseende (eiketrinn, hvitmalte stolper osv) fra 1. etg til 2. etg. Og jeg vil egentlig ha en annen trapp fra 2. etg og opp til loftstuen.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?De fleste bygger jo ikke søttitallstrapp opp til designerloftsstua si vel? |
![]() |
![]() |
#19 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Jeg hadde nok lagt merke til det, dersom det var to trapper hvor den ene fortsetter fra den andre. Men skulle jeg kjøpt hus jeg ville vært langt mer opptatt av dreneringen, isolasjonen på loftet og hvorvidt baderommet var oppusset av fagfolk enn utseende på trappene. (Hvorvidt jeg er representativ vites ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
Jeg er vant til at trapper er bygget for å passe til huset. Om det er et trappeløp som går fra loft til kjeller bare avbrutt av gulv så bør de nok være like. Om de kommer opp i ulik ende av rommet trenger de ikke det. Det er vanlig at en er rett og en annen buet, f.eks. Men jeg ville nok hatt like materialer og farger.
![]() |
|
|