|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Bestilt sommerferie
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestilt sommerferie...Vi har vært der to ganger. En gang hele familien og en gang bare jeg og vesla, da 3.5 år. Hadde det kjempefint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Bestilt sommerferie...Det billigste var en small family B, med delvis havutsikt...? hvordan vet jeg om det er rolig? Jeg har aldri vært der så jeg vet ikke helt hvordan den ligger i bygget.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestilt sommerferie ...Det er best å unngå leilighetene som er inn mot hovedbassenget og scenen. Du kan klikke deg inn på hvor leiligheten ligger ett eller annet sted når du er inne på siden for hotellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestilt sommerferie ...http://images2.ving.no/images/SiteID...skisse.jpg?v=6 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestilt sommerferie ...Vi bodde enda lenger ut, helt ytterst. Det er bare der man har utsikt rett ned til bassenget og scenen at det er mye bråk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Bestilt sommerferie ...Ingen erfaring, men så DEILIG!!
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bestilt sommerferie ...Vi bar der i fjor sommer, det var helt topp! Leilighetene i den delen som vender vekk fra scenen er best, og jeg tipper dere ligger i den delen siden dere har delvis havutsikt (alle i den delen mot scenen har nemlig havutsikt).
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bestilt sommerferieDe small family b-leilighetene lå der jeg trodde ja (bortsett fra 107, og akkurat den vil du IKKE ha, den ligger rett foran scenen omtrent) og det er kjempefint der.
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Bestilt sommerferie ...
Åh!! Vurderer! Må bare sjekke litt ifht. ferie etc. Jeg slenger meg med hvis det passer seg altså, hadde jo vært utrolig koselig!!
![]() |
|
|