|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gode barnevennlige hoteller på Kreta eller Rhodos?Noen som har tips til gode hoteller når man reiser med barn på 3 og 9 enten til Rhodos eller til Kreta? Event til andre greske øyer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Gode barnevennlige hoteller på Kreta eller Rhodos?Jeg slår et slag for Ibiscos Garden på Kreta. Flott for alle aldre det komplekset der, og både strender, koselig by mm. i umiddelbar nærhet!!
![]() |
#3 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode barnevennlige hoteller på Kreta eller Rhodos?Jeg vet om et hotell på Kreta jeg ikke har bodd på, men som jeg håper på å dra til snart! Jeg har hørt mye bra om dette hotellet, hvis du ikke trenger bamseklubb og hoppogsprett!
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Gode barnevennlige hoteller på Kreta eller Rhodos?
Rethymnon er en utrolig flott by og om vi noen gang drar til Kreta med barn så kommer vi til å dra hit. Platanias liker jeg dårlig. Jeg syns det var utrivelig med hovedveien som gikk rett ved hotellene. (Strand - hoteller - hovedvei - hoteller)
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode barnevennlige hoteller på Kreta eller Rhodos?Jeg har bare bodd på Sunwing Kallithea (Rhodos), og det er jo sånn typisk all inclusive-charter-greier, men barnevennlig er det definitivt. Lollo & Bernie, lekestue, 6 (eller var det 8?) store bassenger på området, utrolig flott, masse lekeplasser som er inngjerdet med port, mye aktiviteter på kveldene (som vi ikke gadd å bli med på), fine rom med lite kjøkken (komfyr, kjøleskap, fryser, mikro, kaffetrakter, brødrister, alt man trenger av servise osv). Jeg drar jo helst nye steder, men ungene snakker om det enda og vil tilbake. Jeg drar dog ikke i mai igjen, det var iskaldt!!
![]() |
#6 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode barnevennlige hoteller på Kreta eller Rhodos?Jeg synes ikke Platanias er barnevennlig og heller ikke Rhodos by. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gode barnevennlige hoteller på Kreta eller Rhodos?Sunwing Kallithea på Rhodos er utrolig dyrt synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Gode barnevennlige hoteller på Kreta eller Rhodos?Ja det er ikke akkurat billig.
![]() |
|
|