|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mønster på fine votter, gjerne med flettemønster?Jeg ønsker meg et par gode, varme strikkavotter. De skal ikke være tovet, det har jeg nemlig fra før. Ikke skal de være type selbuvotter heller, det har jeg også. Jeg vil ha noe som er relativt kjapt å strikke, men gjerne noe med mønster, enten i farger eller ensfarget. Fletter eller lignende er fint. Det skal være votter, ikke vanter, men de kan godt være litt lange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mønster på fine votter, gjerne med flettemønster?
![]() |
#4 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Mønster på fine votter, gjerne med flettemønster?Vet du om denne siden: http://www.joridweb.com/butikk/butikk.html
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Mønster på fine votter, gjerne med flettemønster?Tusen takk! To par Bellas Mittens og ett par med en litt enklere flette er produsert i løpet av helgen til meg og to av jentene mine. Raske, enkle og morsomme votter å strikke. Nå er jeg fri for egnet garn, men så snart jeg har fått tak i mer garn, skal jeg jammen meg strikke en lue med matchende votter også. Finnes det en lue som matcher Bellas? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mønster på fine votter, gjerne med flettemønster?Nydelig Amylin, hvor fant du oppskrift? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Mønster på fine votter, gjerne med flettemønster?Jeg har strikket/heklet Staff-lua til mine Bellaer:
![]() |
#9 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Mønster på fine votter, gjerne med flettemønster?
Åh! Den ønsker jeg meg.
![]() |
|
|