|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Einsam
|
![]() Lite glad i brødmatVesla har aldri vært spesielt glad i brødskiver. Hun spiser det på sfo, ellers går det trått. Hun spiser variert og bra ellers, kornblandinger, lefse med pålegg, havregrøt, smoothie med bla linfrø i (pga treg mage) osv, så hun er egentlig ikke sååååå kresen. Men brødmaten har vi slitt med siden hun var liten, egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lite glad i brødmatNokså kjent hos oss. Jenta har cøliaki, og fekk nok aversjon mot brød som liten før vi visste (ikkje at det betyr at jenta di har cøliki altså). Etter dette har ho hatt lite interesse for brød generelt. Ho et ei- to skiver for dagen, men lever ellers godt på knekkebrød, havregryn, salat, melkeprodukt (yogurt) egg i ulike variantar, store mengder agurk, ost og mykje frukt. Er ikkje bekymra for at det blir for lite fiber.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lite glad i brødmatMå ho spisa brødmat då? Mine to spiser veldig lite vanleg brød. Det går i knekkebrød, havregryn, havregrøt, mülsi etc. Dog er dei glade i baguetter då, så dei spiser grove baguetter innimellom. For meg er det heilt greit at dei ikkje spiser brød, så lenge dei er mette og fornøyde.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Lite glad i brødmatMin 6-åring er heller ikke veldig glad i brød. Noen ganger vil hun også bare ha brød med smør, greit nok tenker jeg. Enda verre at yngste ikke er glad i brød, for han spiser hverken pålegg eller smør på.
![]() |
#5 |
Einsam
|
![]() Sv: Lite glad i brødmat
Jeg spiser lite brød selv, men spiser jo mye knekkebrød. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Lite glad i brødmatMen det er vel bare å sende med grovt brød med smør? Det er sikkert bare en periode. Evt kan du sende med pålegg ved siden av som du vet hun kanskje spiser, så spiser hun det om hun har lyst til det.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lite glad i brødmatMan må ikke spise brødmat. Mini her er ikke veldig glad i brødmat, men jeg ser at jo mer spennende jeg lager matboksen, jo mer spiser han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lite glad i brødmat
Jeg ville ikke tenkt noe på det og servert henne sunn og god mat. Man trenger virkelig ikke brødmat |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|