Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vestlandet i sommerferien

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-12, 08:20   #1
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vestlandet i sommerferien

Lurer litt på om det blir vestlandsferie på oss i sommer.

Har ei bikkje vi må ta hensyn til, og selv om den har fått rabiesvaksine er jeg litt (veldig) skeptisk til å ta den ut av landet etter at jeg fikk høre om bendelormen som hunder kan få i Sverige, og som er svært farlig for mennesker (www.retrieverklubb.no/index.cfm?id=3360729).

Dessuten har jeg bare vært i Bergen og Stavanger selv, mannen har vært lite på vestlandet og tenåringene har ikke vært i landsdelen i det hele tatt, så det er kanskje på tide.

Vi blir å kjøre fra Troms. Noen som har gode tips for steder/byer vi må få med oss, spennende ting å gjøre for ungdommer, overnattingssteder på veien med do og dusj som er rene og pene og eventuelt ting dere avbefaler ?

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.