|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvordan i all verden spiser man en sånn?Min niese har bestilt kake til konfirmasjonen sin - noe sånt noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan i all verden spiser man en sånn??
Hehe, hun så bilde av de andre vettu, og "ville ha hun også". Det skal nok ordne seg på noe vis... men om jeg blir så veldig utvhilt og kjekk til denne konfirmasjonen, det må vi nok se på |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvordan i all verden spiser man en sånn??Jeg er enig med Teofelia og mener at du er splitter pine gal hvis du har sagt ja til å lage dette.
![]() |
![]() |
#9 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan i all verden spiser man en sånn??Takk skal du ha - jeg har konfirmant i år og innser nå at jeg kommer hjelpeløst til kort angående serveringen.
![]() |
#11 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Hvordan i all verden spiser man en sånn?Jeg tror man tar stykker halvveis ned i putekaka, om du skjønner? Sånn at man får 2 stykker i høyden. Så begynner du med den øverste.
![]() |
#12 |
Passiv
|
Neida. Jeg kommer ihvertfall til å fikse konfkaka helt problemfritt. Den tenker jeg nemlig jeg henter hos det nydelige krydderet over meg her. |
![]() |
![]() |
#14 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hvordan i all verden spiser man en sånn?Oh kul kake!
![]() |
#15 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Hvordan i all verden spiser man en sånn?Du må nok ha et stativ som støtte mellom "etasjene" ja. Rålekker kake forresten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvordan i all verden spiser man en sånn?Jeg hadde først og fremst passet på at ikke fjæra snek seg inn i mitt kakestykke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan i all verden spiser man en sånn?For en kul kake |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Introvert optimist
|
Sier hun som lager pepperkakepalass med vindelbro og vollgrav og skyteskår og spir.
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Hvordan i all verden spiser man en sånn?Wow, for en kake. Den er jo nesten for fin til å spises! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|