|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Fjernet bilde. Sist redigert av Tinka : 31-05-07 kl 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Takker så mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bare sær
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Jeg strikker et skjerf fra boken "Victorian Lace Today". I restegarn etter Swallowtail (http://perlegarn.blogspot.com/2007/0...allowtail.html).
![]() |
#7 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Ahhh! Jeg savner å strikke! Jeg har rett og slett ingen mulighet til å ha noen prosjekter gående nå, men jeg savner det så inderlig! Elsker å strikke og har utallige plagg bak meg. Gleder meg til at dagene får et litt annet innhold enn akkuratt nå slik at jeg kan kose meg med strikketøy snart igjen!
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Jeg er i gang med en Ludo-jakke fra Hanne Falkenberg, og er nesten ferdig med den ene halvdelen, men maskeantallet krangler med meg så jeg har latt den få en liten pause. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Jeg strikker. Holder på med sokker til Lillebror i magen og genser til Snuppa. Snuppa sin er for tiden på utlån til mamma, siden jeg ikke blir venner med mønsteret (snøkrystaller).
![]() |
#10 |
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Jeg må lære meg å strikke. :innser:
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Jeg er ferdig med en VM-Sapporo-genser til sønnen min på 13 år. Sitter for tiden og fester tråder og syr sammen. Håper å få den ferdig til påske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Jeg er med på en along inne på DinHobby, så nå strikker jeg tube-sokker, og det er ganske kjedlig....
![]() |
![]() |
#14 |
Javel
|
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Jeg er akkurat ferdig med denne vesten til meg selv i brunt. Må bare strikke den sammen på skuldrene og hekle kanter:
![]() |
#16 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Strikker kun lester til mannen min når jeg kjeder meg som verst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
fri
|
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Jeg holder på med et merkelig strikkeprosjekt. Bare startet å strikke noe av et tynt marineblått ullgarn, og fant ut at det kunne bli noen ermer. Nå er jeg halvveis ferdig med den andre ermen, og har i mellomtiden også heklet "blondekant" nederst på den første armen, og et lite koppel med hekleroser i samme garn, som kanskje kan brukes til noe. Har litt lyst til å lage en kjole, litt inspirert av Odd Molly, men tviler på om jeg orker å strikke så mye. Mulig jeg bare lager et høyt bryststykke og syr resten av kjolen av et annet stoff jeg har liggende (har et bra lager). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Jeg broderer adventskalender til Mathias. Begynte på den i januar, og er kommet ganske langt:
![]() |
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?Jeg holder på med dukkeklær, det er så smått at jeg har håp om å få det ferdig. Og så holder jeg på med noe broderigreier, men det tar noe så inn i hampen lang tid og jeg trenger en pause nå og da.
![]() |
#20 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?
Så stilig, LaBanga. Håper du legger inn bilde når "prosjektet" er ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|