|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvordan fjerne cookiene på f.eks Google?!Når jeg skriver noe i søkefeltet til google kommer de siste søkene jeg har hatt på samme bokstav opp i en lang liste. Utrolig irriterende, jeg vil jo ikke at andre som bruker min pc skal se hva jeg har søkt på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvordan fjerne cookiene på f.eks Google?!Du kan for eksempel laste ned CrapCleaner (http://www.ccleaner.com/), den fikser det og har masse andre nyttige funksjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fjerne cookiene på f.eks Google?!Nå finnes det muligens enklere løsninger, men du kan: Sist redigert av Beathe : 27-03-07 kl 17:06. Årsak: Skriveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fjerne cookiene på f.eks Google?!På min maskin kan jeg trykke på "clear history" nederste i rullemenyen på Google....Da forsvinner alt jeg har søkt på
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan fjerne cookiene på f.eks Google?!Du kan slette history/historie under innstillingene til nettleseren din. Tar du temp. og cache i samme slengen, så får du vekk det meste; inklusive alle passord du måtte ha lagret.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hvordan fjerne cookiene på f.eks Google?!Hvis du du har IE så kan du gå på verktøy, alternativer for internett, innhold og autofullfør så kan du huke vekk hakene i skjemaer og brukernavn eller passord i skjemaer, det gjorde susen hos meg i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|