Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tidlaus eller håplaus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Tidlaus eller håplaus
Tidlaus 21 16,54%
Håplaus 106 83,46%
Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-12, 12:33   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Tidlaus eller håplaus

Da eg flytta saman med mannen hadde han ein grøn Ekornes Stockholm sofa. Den var berre fem år gamal, så å byte den ut umiddelbart var uaktuelt. Etterkvart vart eg vand med fargen. Eg kjøpte fargesterke gardiner, golvteppe og lampe. Noko Bonytt-materiale vil me uansett ikkje bli, og eg er glad i fargar. Derfor har me beholdt sofaen ti år til. No er den slitt. Og eg (me?) er moden for ei endring.

Problemet er at sofaen er ufatteleg god å både sitte og ligge i. Eg har enda til gode å sitte i ein sofa som er på høgden med denne.

Fargen er problem nummer eitt. Fasongen er problem nummer to. At den er slitt seier seg sjølv etter femten års hard bruk.

Eg lurer no på om Ekornes Oslo kan vere eit alternativ.

Så fp-folk: tidlaus eller håplaus?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.