|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() [Oppbevaring] Sy strikkepinne-mappeJeg har lyst til å sy meg en strikkepinnemappe til Knitpro pinnene mine.
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Oppbevaring] Sy strikkepinne-mappeEn sånn har jeg også i hodet mitt, men jeg har ikke sett det likt å prøve å lage en. Kanskje jeg skal prøve ... Den glidelåslommen var veldig lur nå som jeg bruker Knitpro.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Oppbevaring] Sy strikkepinne-mappeEg såg ei som hadde sydd seg ei slik av store dekkebrikker. To brikker som var lagt over kvarandre og sydd kanaler til lommer. Dersom ein ikkje syr saman heilt til enden, kan ein sy i glidelås. Veldig smart sak, eg trur eg og må ha ein sånn.
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: [Oppbevaring] Sy strikkepinne-mappe
Du får kjøpt de på etsy, men jeg har så mye stoffer, så jeg vil sy en selv.
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: [Oppbevaring] Sy strikkepinne-mappeJeg har funnet ett mønster jeg tror jeg må spinne videre på. *lei av å lete*
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: [Oppbevaring] Sy strikkepinne-mappeDu får kjøpt oppskrifter på Etsy, her er en: http://www.etsy.com/listing/67980580...ade%2Fpatterns
![]() |
#10 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: [Oppbevaring] Sy strikkepinne-mappeKjøpte den over her. Nå har jeg brukt hele dagen på å lete etter mønster, så da er det like raskt å kjøpe den fant jeg ut. Har fått ryddet i alle sybladene mine idag da om ikke noe annet.
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du lenke til den? Hvis den finnes i flere eksemplarer, da.
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: [Oppbevaring] Sy strikkepinne-mappeHm, ikke dumt. Egentlig hadde jeg villet ha en med plass til alt, dvs både heklenåler og strømpepinner og rundpinner og andre utbyttbare, men det er nok litt mye forlangt.
![]() |
#15 |
~~~~~~~
|
Jeg kjøpte denne i mangel på mønster. Så får jeg ta og se på den jeg får og se om jeg klarer å finne ut en måte å sy en custom made til meg selv.
![]() |
|
|