|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Innredning i Kvik sine høgskap (kjøkken)Eg irriterer meg over at eg ikkje finn meir info om innmaten i Kvik sine høgskap. Vi vurderer å kjøpe fire høgskap her til planlagt kjøkken i nytt hus. Resten av innreiinga blir frå IKEA. Ønsker Kvik på høgskapa som står på ein eigen vegg, fordi eg ønsker andre frontar på nettopp desse skapa (bryte litt mot alt det kvite elles).
![]() |
#2 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Innredning i Kvik sine høgskap (kjøkken)KVIK er fleksibelt hvis du setter deg ned med en selger som kan litt. Jeg har et høyskap med dør nede og oppe, og med et åpent mellomrom til en frittstående mikrobølgeovn mellom dem. I den øverste delen er det uttrekkbare trådhyller, og det fungerer nesten like bra som et kolonialskap. Ikke minst ser man hva som er i dem fra undersiden, det gjør man ikke med lukkede skuffer.
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Innredning i Kvik sine høgskap (kjøkken)Nå er det vel fire år siden vi kjøpte kjøkken hos Kvik, men da hadde de i alle fall høyskap der man kunne trekke ut hele innmaten, sånn at man fikk tilgang til hyllene fra begge sider. Veldig praktisk.
![]() |
#4 |
Med tommestokk i veska
![]() Sv: Innredning i Kvik sine høgskap (kjøkken)Eg syns ikke kvik sine nettsider er så oversiktlige egentlig. I haugen av brosjyrar over alt frå pipehattar, takrenner, stikkontakar, kjøkkenvaskar og jotunmaling, greide eg å finne Kvik sin priskatalog, og der var det ganske ok oversikt over høgskapa, sjølv om uttrekk ikkje kom så veldig godt fram.
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Innredning i Kvik sine høgskap (kjøkken)De har vel også de som man ikke trekker ut hele døra på, men der man trekker ut selve innmaten. I alle fall skulle vi egentlig bestille det til det ene skapet vårt. Men vi kom aldri så langt.
![]() |
#6 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Innredning i Kvik sine høgskap (kjøkken)De har med uttrekkbare trådkurver. Vi har Kvik Kjøkken og høyskap med det. Jeg mener de også har sånne du linket til fra IKEA. Ring en av butikkene og spør.
![]() |
#7 |
Med tommestokk i veska
![]() Sv: Innredning i Kvik sine høgskap (kjøkken)Eg er i kontakt med ei grei dame hos Kvik altså, så får nok hjelp der
![]() |
#8 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Innredning i Kvik sine høgskap (kjøkken)KVIK er dyre på benkeplater, og ikke spesielt billig på hvitevarer heller. Har du vurdert stein? Ikke så dyrt som man skulle tro: www.diapol.no
![]() |
|
|