|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() 2012, det store reiseåret – jeg trenger koffertJeg trenger en stooor koffert. Jeg reiser til london om 4(!!!!)ukerog 2 uker med minstemann til gran canaria på sensommeren. og jeg har bare en "liten" koffert. (tror den er ca 60l.)
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 2012, det store reiseåret... jeg trenger koffert.Vi har en stor Samsonite Aeris. Eneste ulempen er at den ofte passerer 20 kg, så jeg ønsker meg en som er mindre enn den største utgaven.
![]() |
#3 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: 2012, det store reiseåret... jeg trenger koffert.*lekker*
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: 2012, det store reiseåret... jeg trenger koffert.Det er viktig å velge en koffert som er lett. Veldig mange flyselskap har lav vektrestriksjon og da er det kjipt om en har en tung koffert. En av koffertene våre veier 7 kg når den er tom, vi bruker ikke den når vi flyr med ryanair.
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: 2012, det store reiseåret – jeg trenger koffertTror nok ikke du får en stor koffert fra et kjent merke til 599 nei. Europris har kofferter, innbiller meg at de er billige, men jeg vet ingenting om str eller kvalitet.
![]() |
#6 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: 2012, det store reiseåret... jeg trenger koffert.
Da må du på Europris.
![]() |
#7 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: 2012, det store reiseåret... jeg trenger koffert.
![]() |
#8 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: 2012, det store reiseåret... jeg trenger koffert.Obs har billige ,lette ,hardplast
![]() |
#9 |
Drømmer
|
![]() Sv: 2012, det store reiseåret – jeg trenger kofferthttp://www.reiseeffekter.no/kofferter |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: 2012, det store reiseåret – jeg trenger koffertNorwegian har vektgrense på 20 kg, men du kan betale for mer. Det lønner seg da å bestille det på forhånd for det er dyrt å betale overvekt på flyplassen.
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: 2012, det store reiseåret – jeg trenger koffertDet er ikke noe vits med de største dersom vektgrensen er på 20kg. Jeg og familien pakket i to Samsonitekofferter på 16-18 kg til hele familien da vi var borte i to uker i sommer. Det var ikke noe problem.
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: 2012, det store reiseåret – jeg trenger koffertVi har to av denne: http://www.swedbags.no/art/samsonite...57fb14ce28a1ff
![]() |
#15 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: 2012, det store reiseåret – jeg trenger koffertJeg har funnet gode kofferter på veskebutikker. Type tre i en. Tilbud.
![]() |
#17 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: 2012, det store reiseåret – jeg trenger koffertDet kan være lurt med to kofferter i stedet for en ja. Siden lillebror skal ha eget sete har han også lov til å ha med egen koffert. Men de godtar nok ikke at du overtar vekten hans.
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: 2012, det store reiseåret – jeg trenger koffertHar en stor samsonite koffert kjøpt på smartclub for noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: 2012, det store reiseåret – jeg trenger koffertpleier å pakke for oss begge i en.. vanskelig å reise alene med barn så best å ha lite å dra på.
![]() |
#20 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 2012, det store reiseåret – jeg trenger koffertVi hadde den største (den gangen) til Samsonite. Vel fikk vi mye i den, men den var ett sant helvete å drasse på. Den var nemlig TUNG! Selv om man bestiller ekstra vekt, er den en grense på hvor mye en enkelt koffert kan veie.
![]() |
|
|