|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Le Creuset-gryte: Hvilken størrelse?Jeg har funnet ut at jeg vil ha en Le Creuset-gryte, men vet ikke hvilken størrelse jeg skal gå for; 5,3 liter eller 4,2 liter?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Le Creuset-gryte: Hvilken størrelse?Tror jeg hadde valgt 4,2 liter jeg. Den på 5 blir litt stor dersom det er til hverdags den skal brukes sånn primært
![]() |
#4 |
Pandemonium
![]() Sv: Le Creuset-gryte: Hvilken størrelse?Kanskje jeg må ta en titt på dem i fysisk butikk før jeg bestemmer meg? Jeg har nemlig tenkt å bruke en haug med Trumfpoeng vi har stående.
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Le Creuset-gryte: Hvilken størrelse?Jeg har den på 4,2 liter, og den er perfekt til supper og gryter til vår familie på fire. Jeg var ikke i tvil om at det var den jeg skulle kjøpe først. Men skal du ha gjestegryte, anbefaler jeg den største. Den skal jeg også kjøpe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Le Creuset-gryte: Hvilken størrelse?Eg hadde kjøpt stor!
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Le Creuset-gryte: Hvilken størrelse?Jeg har en 4,2 liters, som brukes mye. Jeg ønsker meg også en 3-liters.
![]() |
![]() |
#9 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Le Creuset-gryte: Hvilken størrelse?Jeg ville sjekket størrelsen på støpejernsgryten nøyaktig og valgt en som var mest mulig forskjellig i størrelse fra denne. Bruksområdene på de to er jo veldig (om ikke helt) overlappende, så da gir det best fleksibilitet å ha to gryter av ulik størrelse. Om det altså stemmer at støpejernsgryten er 3-4 liter ville jeg valgt den største Le Creuset-gryten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pandemonium
![]() Sv: Le Creuset-gryte: Hvilken størrelse?Jeg sjekket nå, og støpejernsgryten tar 2,5 liter, så da tror jeg at jeg går for den største Le Creuset-gryten.
![]() |
#11 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Le Creuset-gryte: Hvilken størrelse?Jeg har 4,2 liter og elsker den
![]() |
![]() |
|
|