|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?Vi skal til Florida i påsken, og vurderer å bestille "først i køen"-billetter. Er det noen som har erfaring med dette? Er det verdt det? Er det noen feller vi bør passe oss for?
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?Jeg ville definitivt valgt FastTrack hvis man har muligheten til det. Når man skal reise så langt og bruke mye penger for å oppleve en attraksjon, så kan man like godt få med seg mest mulig istedet for å oppleve kø. (Som det ofte blir likevel, for det er en del som kjøper seg forbi etterhvert.) Spesielt hvis man har med seg barn som ikke er så tålmodige i køer. (Eller ektefeller, for den saks skyld.
![]() |
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?Ja, jeg er villig til å betale noen tusenlapper ekstra for å slippe å stå timesvis i kø for hver attraksjon, altså.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?Vi gjorde det i Legoland Windsor og det var gull verdt. Nå er nok Disneyland betydelig bedre drevet, men det er mange mennesker der.
Sist redigert av Tallulah : 31-01-12 kl 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?Vi hadde ikke det når vi var der. Vi var to dager i magic kingdom, og det var ikke problem. Køer var Max 15-20 min pr aktivitet. Max! Mulig det er lenger i påska. Skal dere til universal sine parker? (vi syntes de var bedre vi
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?Vi skal til Universal også, ja.
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?Du får ikke kjøpt Fast Track i noen av Disneyparkene. (ref 2010 og 2011)
![]() |
#8 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?Det skjønner jeg godt!
![]() |
#9 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?Stemmer, Disney hadde tidsbillett! Det brukte vi ja. Det var noen begrensinger jeg ikke husker nå, men det står sikkert på hjemmesidene.
![]() |
#10 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?Om det finnes muligheter for en slags fast track, så vil jeg anbefale det. Vi hadde ikke det og angret på det. Det var sinnsykt mye folk i Disney når vi var der, og så og si hver eneste karusell osv hadde minst 45 minutters ventetid.
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?
Det kan bli tomt for tidsbilletter på slutten av dagen eller hvis det er stort press på attraksjonen.
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?Dette står i brosjyren fra i fjor:
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan regne med opptil 3 timer på de verste i påsken, ja, i stekende hete (btdt).
![]() |
#14 |
Joda, det gidder du, bare vent og se. Tiden går faktisk fort, mye å se på og følge med på.
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?@millact: Du misforsto. Jeg skal til Universal, altså. Det er ikke-fast-track jeg ikke gidder.
![]() |
#17 |
Skjønte det! Dere kommer til å få dett supert, heldige!
![]() |
|
|