|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Frosne rundstykker i butikk som er "grovkarbo"?Hvilke av frossen-rundstykkene vil dere anbefale om man vil få i seg mindre av de raske karbohydratene?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Frosne rundstykker i butikk som er "grovkarbo"?Vita sine frosne er litt mer lavkarbo enn andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Frosne rundstykker i butikk som er "grovkarbo"?Du sier "grovkarbo" så jeg venter spent på svar i tråden. Har enda til gode å finne frosne rundstykker som er i nærheten av det jeg forbinder med grovbakst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Frosne rundstykker i butikk som er "grovkarbo"?Jeg tror ingen holder mål, dessverre. Bake selv og fryse ned?
![]() |
#5 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Frosne rundstykker i butikk som er "grovkarbo"?Ahhh. Fant denne nå...
![]() |
#6 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Frosne rundstykker i butikk som er "grovkarbo"?Men nå skal jeg lese den da...
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Frosne rundstykker i butikk som er "grovkarbo"?Her er en ny test, som viser at Vita Hjertegod kommer bra ut:
![]() |
#9 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Frosne rundstykker i butikk som er "grovkarbo"?Noen som har oppskrift på gode grove rundstykker da? Ble litt bakeinspirert kjenner jeg
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frosne rundstykker i butikk som er "grovkarbo"?Da jeg hadde svangerskapsdiabetes, og målte blodsukker etter alle måltider, var Vitas grovbrød (og også rundstykkene) ett av svært få kjøpebrød jeg kunne spise litt av uten at blodsukkeret føk til himmels.
![]() |
#11 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Frosne rundstykker i butikk som er "grovkarbo"?De jeg kjøper med spelt er mindre karbo en en del annet og lavere GI en masse annet
![]() |
#12 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Frosne rundstykker i butikk som er "grovkarbo"?Men grovkarbo og lavkarbo er to forksjellige ting, yes? Hvis jeg spiser lavkarbo spiser jeg ikke Ingers rugbrød som jeg regner som grovkarbo. Og lavkarbobrød er jo noe annet, særlig de man baker selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frosne rundstykker i butikk som er "grovkarbo"?Om du enkelt vil bake gode grove rundstykker anbefaler jeg å bruke ferdig grovbakstblanding av noe slag. Les på pakken sånn at du finner den groveste, er ikke så veldig farlig hvilken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|