Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Fryse ferdigpynta skolebrød?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-12, 14:54   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Fryse ferdigpynta skolebrød?

Jeg og jentene har brukt fridagen til å bake skolebrød. Av gammel vane doblet jeg oppskriften. Nå sitter vi her med femti ferdig pynta skolebrød. Jeg hadde tenkt å fryse halvparten, men burde kanskje gjort det før vi hadde på melis og kokos? Må vi spise alle eller funker det å fryse de med melis og kokos på?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:56   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fryse ferdigpynta skolebrød?

Du kan jo ikke spise 50 stykk nå!

Det er ikke optimalt å fryse med melis, men jeg tror ikke den blir ødelagt, kanskje bare litt sprekkete og tørr.

Gammel 01-02-12, 14:59   #3
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hele klassen hjem!

Gammel 01-02-12, 15:02   #4
Prøvende
Ingen skravlebøtte

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Jeg har akkurat tatt opp noen poser med ferdigpyntede skolebrød(fra svigermor) Det var ganske klissete, men bortsett fra det var de gode, spesielt når de ble varmet litt. Om du går for å fryse dem ville jeg gjort det sk\lik at det ikke blir klissete å ta dem opp igjen, dvs ikke hiv flest mulig i en pose

Gammel 01-02-12, 15:07   #5
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jo, klart vi kan spise femti nå. De holder jo noen dager og femti er bare ti på hver. Naboer har vi jo også, til og med snille naboer som ikke terroriserer oss med ATV'er og gamle traktorer (jmfr en gammel tråd). Vi får ser om noen gidder å komme på besøk i kulda. Hvis ikke prøver vi fryseren.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.