|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I flasketåka
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Norske perlerSiden vi ikke skal til det o'store utland i år, så har vi vurdert om vi skal kjøre litt rundt her i landet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norske perlerKystriksveien, og Lofoten er naturperler som man helt klart bør få med seg dersom man skal rundt i Norge.
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Norske perlerVesterålen også. Nyksund og Bø. |
![]() |
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
![]() Sv: Norske perlerEventyrøya Senja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norske perlerRøros, og så ville jeg tatt en tur til Trollheimen (via Oppdal). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norske perlerDu bor vel i vest, og jeg aner ikke hvor langt nord dere hadde tenkt dere? Jeg er nemlig veldig svak for Finnmark, det er nydelig der om sommeren.
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Norske perlerEg har alltid hatt lyst til å ta ein tur til Lofoten. Knallfint der.
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: Norske perlerEt sted jeg har lyst er å reise til bakeriet til Morten Shcakenda. I Lom eller var det Skjåk? Oppe i Gudbrandsdalen i hvertfall. Flott natur er det der også.
![]() |
#12 |
I flasketåka
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Norske perlerSkulle gjerne reist nordover, men bor på sørøstlandet og lillegutt vil være under året i ferien. Syns det blir en litt lang tur for han da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|