|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Familiefrokost i helgeneJa, hvordan har dere det. Hva serveres, er alle tilstede, pynter dere litt ekstra, eller? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Familiefrokost i helgeneDenne helgen er vi alene. Men gjør som vi pleier likevel. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Familiefrokost i helgeneVi er ofte borte hos svigers på søndagene og spise frokost med de i 10 tiden.
Sist redigert av Honda : 25-03-07 kl 11:49. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Den som gir seg...
Sv: Familiefrokost i helgeneHelgefrokost er ukas høydepunkt her i huset! Jeg jobber ofte i helgene, men prioriterer faktisk å jobbe kveldsvakt og en av grunnene er helgefrokosten. Den betyr så mye både for meg og mine andre 6 familiemedlemmer. De helgemorgenene jeg ikke er hjemme, tar amormannen seg av å holde tradisjonen i hevd og det er jeg glad for!
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Familiefrokost i helgeneSenil som jeg er glemte jeg å fortelle hvordan vi har det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Sv: Familiefrokost i helgeneHer vekkes den som sover lenge kl 9 for å være klar til fellesfrokost rundt halv ti. Vi har egg, litt ekstra pålegg, nystekt brød, melk, juice og kaffe. Det hender vi tenner lys, men vi har et plassproblem etter at S som nå er 2 år ble deltaker på frokosten, så lysene er ikke alltid på plass. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Familiefrokost i helgene
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
godt brukt
|
Sv: Familiefrokost i helgeneBerglijot: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Sv: Familiefrokost i helgeneVi har ikke noe trivelig sted å sitte å spise så det har blitt dårlig med frokost samlet. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
godt brukt
|
Sv: Familiefrokost i helgeneJeg må forresten legge til at vi nok fremdeles (etter 2 år) holder på å vende oss til dette at vi er blitt foreldre, og en liten familie på 3. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Familiefrokost i helgeneJeg leste "pynter dere dere litt ekstra? i HI. Og så for meg frokost med dress-code og måtte knegge litt.
|
|
|
|
#13 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Familiefrokost i helgeneEgg, vi må ha kokt egg.
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Familiefrokost i helgeneI helgene har vi sene frokoster med stekte poteter, sopp, bacon og egg og koser oss ordentlig.
|
|
|
#15 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Familiefrokost i helgeneSom regel, så hender det at jeg sover litt lenger
|
|
|
#16 |
|
Leser
|
Sv: Familiefrokost i helgeneVi gjør veldig lite ut av frokosten. Vi gjør ofte noe ut av middagen bla dessert på søndag. Og av og til har vi flott lunch (eggerøre, kokte egg, rundstykker, vafler, røkelaks og sennepssaus etc). Jentene elsker lørdagsfrokosten fordi de får lov å spise syltetøy og drikke sjokolademelk, men jeg synes ikke det er noe særlig stas (og jeg nekter å si at jeg gjør noe spesielt ut av frokosten fordi de får syltetøy.)
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familiefrokost i helgeneJeg våkner alltid til ferdig frokostbord av mannen, lørdag og søndag morgen rundt 10.00 tiden. Da har vi varme rundstykker, omelett, grønnsaker og masse godt pålegg. Jeg avslutter alltid et rundstykke med sjokoladepålegget Nugatti Max. Min datter på 5 år kan ikke skjønne hvordan jeg liker sånt usunt kliss!
|
|
|
|
#18 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Familiefrokost i helgeneÅ, her er vi ikke flinke! Jeg ønsker å ha det slik som flere av dere beskriver, med god mat, lys og alle samla rundt bordet. Her ender det med at vi hiver i oss et par brødskiver foran tv... ingen kos i det hele tatt.. sukk. Tenker jeg skal prøve når vi er ferdig med kjøkkenet jeg.. se om vi kan endre litt her.
|
|
|
#20 |
|
I mål
|
Sv: Familiefrokost i helgene
Vi kjøper halvstekt brød og steker det ferdig. Sånn plastpakkete. *forventer rødprikker*. |
|
|
|
![]() |
|
|